2013年10月22日 星期二

戴住個黑超 (w/album)

今日去街街, 帶備太陽眼鏡, 因為店舖個老闆姐姐話, 喺陽光底下比佢哋用會較接受, 佢哋會感受到陽光無咁刺眼, 眼仔會舒服D啦. 

我都做足準備工作, 同佢哋戴上太陽鏡後抱住佢哋行一段時間,  比佢哋感受吓光線, 再放落地學行; 波波都係個性緊張, 行得麻麻, 我好快同佢除番; 之前有人談及物似主人型呢個論點, 唔通真係啱?




我有質疑我咁多隻狗狗
, 性格大不同, 點可以話似我呢; 佢哋話依據我最鍚隻就啱喇!
越覺得波波似我咁蛇呱
, 咩都驚一餐, 真係麻鬼煩!

 





豆b都一樣咁做啦, 都係先抱住行吓, 然後再放佢落地; 豆b比波波叻100倍, 仲可以跑吓; 不過我都係好快除番, 驚佢反感啦; 今日豆b最搶鏡喇, 戴住個黑超好鬼cute, 好多人要同佢影相, 今日佢就巴閉喇 :D







輪到惡女達達, 就試都唔敢同佢試啦, 陣間嚇一嚇以後唔敢行, 咁就
前功盡廢喇; 達達眼仔無對twins咁大, 都無咁多眼水, 免得過都唔麻煩佢啦, 食住眼仔supplement應該ok喇!




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!