2014年8月5日 星期二

有待時間見証 (w/album)

沖完涼D毛毛好鬆軟!
相片連結


今日兩個女浸MILKY SPA, 豆b先做!
豆b皮脂腺係比較發達, 初我度時我已經覺得佢D毛毛好油吓, 可能轉咗鮮食, 情況係有改善,  但比起波波同達達佢仍係屬油性皮膚; 今次仲谷出D脂肪腫塊, 呢個女D內分泌係有D問題喇!



本來做MILKY SPA, 我一個月先用一次shampoo都好足夠喇, 但豆b都係要用多一次啦!
仍然係用sore-no-more , 保証佢唔會敏感嘛, 而且都舒緩到佢條頸仔, 有唔舒服都幫到吓啦!








真係白到好似牛奶


我先用微泡花灑同佢好徹底咁沖乾凈D毛毛, 確保無殘餘嘅洗毛液, 先放佢浸微泡浴; 但真係好奇怪, 開始都係正常狀態, 但就越浸越白, 每次見到D水變到奶咁白, 都係豆b浸浴,  我甚至試吓放清D水再開始, 都係一樣啦!





好自然諗起幾日前同代理嘅談話, 日我搵佢裝個濾水器; 本來我聽過就算, 因為都係一般普通傾偈啦! 
佢話早前一家大細去咗迪迪尼, 當然有好多超高科技啦, 當日佢哋番屋企後, 突然諗起部MILKY SPA!



代理sent比我嘅相,D水好白!

諗住試浸吓D衫, 想睇睇有無黐咗D化學嘢番, 結果係匪夷所思啦; 佢強調無落任何清潔劑, 但結果佢比咗張相我睇, 係白到離奇! 
今日我叫佢sent咗張相比我, 大家可以睇睇, 真係好奇怪!
呢部MILKY SPA究竟係咩原理? 可以做到咁嘅效果, 將D特別物質剔除?

 



放清D水再重試, 又嚟喇!

我唔會唔信, 世界上真係有好多解釋唔到嘅事實, 豆b嘅例子係我親身經歷, 唔通我唔信自己?
豆b浸浴都無加料, 每次都凈水去浸, 雖然唔係次次都咁白, 但最奇嘅係只有豆b先出現呢個特別效果, 波波同達達從未出現過呢個情況㗎, 最多係出到好似雲石紋咁, 點會係比咁濃嘅"牛奶"包圍住?!
 

今日我開始懷疑, 唔通豆b有D唔健康嘅分泌? 定係因為佢特別多油脂?
係咁我都同佢浸密D, 等佢移去D唔好嘅原素, 可以健康D喇!




D水真係無咁白, 相隔半小時咋!



當日對微泡機留意, 係見到好幾隻松松甩毛, 浸浴後得以重生, 我半信半疑下諗住都不防一試, 反正無害嘛!
 









毛根黑色無晒!


今日見到達達, 佢薄咗嘅毛毛仲未生番, 但無好似上次甩得咁慘; 毛質有改善,
無羊毛化, 仲有係毛根嘅黑色素都漸漸退晒!







 


絕對唔可以話佢D毛毛係差啦!


達達會唔會今次可以跳過咗甩光毛毛呢一關?
毛毛就可以開始生厚番?MILKY SPA係咪有幫到? 仍有待時間做個見証喇!





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!