2015年6月26日 星期五

岩鹽燈



收到個岩鹽燈喇, 希望真係如介紹咁好啦 :)

間中都有食岩鹽, 近來一般人好似較以前注重健康, 鹽係每日煮餸都會用到
嘅食材, 當然要搵隻健康之選!
我本來都唔識呢D粉紅色食鹽, 日常
煮餸都係用海鹽, 不過之前店舖介紹, 我就買咗少少, 但無特別研究係咩好料 :)
講開原來V都有用呢種食鹽, 仲比我好介紹, 剛好A要從美國購物, 即刻請佢代我入貨喇, 因為香港買呢種食用
岩鹽要比多D錢, 哈哈哈....



開始留意呢種喜瑪拉雅山岩鹽, 當然係為咗3隻豬豬啦, 起初都係用死海浴鹽配合milky spa幫佢哋浸浴, 然後, spa機代理就引入咗呢隻
喜瑪拉雅山岩鹽,  佢介紹比我話有更高療效添!
浸浴用浴鹽其實好普遍, 好多人都有用, 但岩鹽燈, 我自己孤陋寡聞, 係第一次見  :p

睇過詳細介紹, 又覺得可以一試喎, 釋放天然
負離子, 當然較安全!
有興趣可以睇吓呢個網頁!
https://www.facebook.com/35salt






喜瑪拉雅山岩鹽燈被稱為「大自然負離子空氣清新機」。它利用燈泡加熱的簡單原理來釋放天然的負離子,當鹽晶燈變熱時,其蘊含的大量 礦物質和多種微量元素會釋出大量負離子;並吸收大氣中的水份,進行水氣凝化和建立起離子場,達到淨化空氣的作用,它能中和帶電正離子、平衡有害輻射電波、 除煙臭、殺菌、增強血液帶氧量、維持代謝機能、能輔助睡眠、還可解除緊張情緒。鹽晶燈對哮喘病患者及鼻敏感人士特別有幫助。

一般空氣清淨機的運作原理是利用高電壓產生負離子,耗電並會產生有害電磁輻射,但鹽燈對身體無害,且耗電量極少,美觀獨特,是家居的裝飾藝術品。
好處:

  • 淨化空氣、殺菌除臭、維持環境的清爽

  • 對哮喘患者及鼻敏感者有極大的幫助

  • 置於電腦、電視機及其他電器旁,能減少電器釋放的靜電及電磁輻射

         有助增強免疫力、提高肺活量



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!