2015年6月29日 星期一

快活過神仙 (w/album)

相片連結

天氣持續咁熱, 3隻豬都無得出外, 中暑唔講得笑!
其實"有時"自己落街都唔覺得好好好熱, 碰啱有風嘅時候好有衝動帶佢地落去遊吓花園, 但一諗到冷氣間同外面溫差始終大, 就唔敢行動咁貿然; 諗起上次
嗰隻中暑而亡嘅雪橇, 佢主人就出過post告誡, 氣溫相差太大係佢狗狗中暑嘅關鍵!




算啦唔出去行就算, 還幸有3隻豬互相作伴, 雖然會吵吵鬧鬧打吓交, 只要唔受傷就算; 所以我都要加入佢哋嘅戰團, 一見玩得過份激烈, 就要出手將玩耍中斷!

見到波波可以同豆b追逐個心好甜, 即係佢嘅病情有進展,  不過都唔敢比佢哋玩得咁癲, 隻豬豆玩起上
嚟好痴線  :) 





實在好嚮往呢D平靜嘅日子, 閒來無事同3隻豬勤力D做物理治療, 如果工人姐姐唔係成日激到我吊頸, 我真係快活過神仙!

 




今日個遊魂姐姐又
料, 將我叫手洗嘅真絲放埋同深色牛仔褲一齊用機洗, 結果係幾慘都可以預見 :'(
一見到件白色
真絲染到一噠噠, 真係激到出煙! 

我拎住件衫面色一沉, 佢反應比我仲大, 喊住話homesick要resign, 佢話唔可以集中精神, 唔記得D衫洗時要分開顏色深淺!
所有delicate嘅衫都係要手洗㗎啦,  手洗機洗要分開, 仲要留心顏色深淺, 我有講㗎!

佢話好怕洗衫熨衫, 點都唔識掌握, 要整壞都無辦法!
依家我已經自己熨衫, 連洗衫都話怕? 咁唔使做好嗎?

佢話自己已經try the best好小心,  好小心但唔聽指引唔聽教?


姐姐你究竟知唔知咩叫domestic helper? 知唔知自己嘅職責? 有無上過training course㗎? 咩有得揀唔做洗衫熨衫?


清潔家居就將我嘅收藏品打爛, 洗衫又染到一噠噠, 又唔識熨衫; 煮食又時鹹時淡, 又話最怕呢一瓣; 咁我請你返嚟做咩呀? 最慘聽完又唔受教!
自問對佢唔差㗎, 但有用嗎?



話佢好差又唔係勁差但就一定係無心做好喇,
已經唔係第一次, 每次做錯事就話要歸家, 最討厭呢句啦!
我體諒離鄉別井嘅苦, 所以整爛嘢一向唔會扣糧, 一直叫住下次要小心呀!

一次兩次三次"quit"掛喺口唇邊唔知講真定講假, 究竟有無心做好㗎? 我唔可以一直咁容忍啦!
我請個姐姐
幫輕家務, 唔係請個情緒病患嚟輔導,
每次衰咗就話homesick, 用眼淚
、用嚟大我, 等我就範, 皆因知我怕煩!
但一句
homesick唔係免死金牌, 要我將忍耐無限擴大!

容忍係有限, 一而再, 再而三; OK啦, 要走嘛, 我成全閣下, 佢係異族一定未聽過"狼來了"呢個故事喇!
然後即時叫佢比辭職, 唔想再煩, 但佢又即刻喊晒求比多次機會, 知道今次玩得過咗火喇!
姐姐心腸唔壞, 只係做慣太太, 佢履歷係話有經驗, 實質喺菲國係無做嘢㗎!
比D時間再磨合, 不過如果再一次用quit
嚟要脅, 就請便喇!
我唔介意教, 但要有心留低做先得啦, 整日諗住要歸家, 真係難集中精神嘛, 而且咁係不負責任嘅做法, 對我唔公平啦!


我只求3隻豬健康無損, 可以過安安樂樂嘅生活,  姐姐你有心做就唔好再咁玩, 唔好再挑戰我EQ喇!




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!