2015年6月11日 星期四

出盡法寶 (w/album)

相片連結


波波好似越養越豆腐, 明明三隻豬當中佢係行得最好, V曾話過佢歩姿尤如馬匹行花歩, 有好完美嘅歩操; 波波行路一向都似一個彈跳中嘅皮球, 彈吓彈吓咁踱步, 將佢改名做波波都係based on佢嘅腳步!


幸福果真唔係必然,  唔知仲有無機會再見到波波咁樣行路, 如果真係因為骨刺問題, 真係頗難康復, 唔會因為咁去做個移除骨刺嘅大手術, 只好用保守嘅方法做到最好!
希望順勢療劑可以幫到, 物理治療勤力D做, 但求保住佢唔痛就好!
希望佢側身真係因為避開骨刺痛, 如果唔係更嚴重嘅病痛, 我會比較放鬆!

波波行得差咗, 但達達又頗有進步, 自從佢毛髪恢復就行得越越好, 信心大咗, 夠膽週圍貢!
近日佢都有嘗試行出界, 離開地氈將步行範圍擴大, 但我依家又唔想佢咁勇喇!


雖然有D戰戰兢兢, 但都敢行出嚟!


真係買咗佢哋怕, 尤其近日見到幾個網友嘅松松都關節出事, 3隻豬都有不同程度嘅膝關節移位, 松松嘅縮命都係逃唔過喇, 盼只盼盡量保養好D, 唔使佢哋痛啦!

每日都做保養, 出盡法寶
努力, 每一個治療都唔同效用, 又要做個時間表喇 ;)
今次對無針針灸法最依賴, 因為我一向後知後覺無感覺, 我試做唔作得準啦, 可能我無痛症所以分別唔大; 但阿女打波整痛咗手
肘, 我幫佢做時佢話有感覺㗎, 明明無貼肉照射, 但佢話感覺到有輕微撞擊力, 做咗兩次, 佢話係有好D呀!
希望係真啦, 唔係咁啱自我康復緊卦!



我唔介意做多D, 醫生話呢個治療唔會over, 照腰可以照天光㗎; 但無必要啦, 佢哋成日移位瞓覺, 徙氣啦!

希望保養吓, 等佢哋血液循環唔好變差, 畢竟要接受年紀大咗喇; 然後下一步都係鋪好地墊, 幫佢哋腳仔卸力, 好心急等貨到啊! 


睇老犬生活指南, 列出咗好多老犬行為健康嘅改變, 尤幸3隻豬都未算好差!
的確小型犬9歲應該唔係咁差, 只係呢3隻豬特別麻煩嘛!



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!