2012年5月7日 星期一

8隻羊毛氈狗狗




近日都沉醉喺我嘅羊毛氈玩意, 我好想可以做到, 過去同依家, 同我一齊生活過嘅8隻狗狗!

依家身邊嘅3隻豬仔, 仲可以同我日夕相對; 但去咗彩虹橋嘅5隻寶貝, 過去嘅一點一滴, 就只可以喺相片重溫!


我好想可以用羊毛氈, 留過立體紀念, 無奈我力有不棣, 任我做完再做, 點做點改, 都做唔出嗰種采; 只可以跟住一D表面特徵去做佢哋, 不過當望住佢
嘅相片開始去做, 無數過去片段, 好似電影咁一幕幕出現眼前; 有時做好隻成品出嚟, 有少少相似, 個心會非常觸動, 原本諗住做嚟玩吓, 想唔到會別有一番滋味! 今日終於做好8隻狗狗, 可以舒一啖氣, 好似卸下重擔, 無晒壓力! 等我慢慢去做一D佢哋心愛嘅小玩意, 呢D就真係純粹娛樂, 做咁微型小巧嘅物品真係幾有挑戰, 好容易會'篤'親手指!

不過要多謝好朋友A, 佢細心咁送比我一個指套, 當時我無諗過真係有用, 原來作用咁大, 做微型玩意可以保護住隻手指!

我做好幾個有代表性嘅玩具比安安同樂樂, 今後可以輕鬆咁做吓玩吓, 再唔駛好似之前咁, 當係一個使命一定要自己完成!





1995年往彩虹橋bebe!
佢係我做得最多, 改
得最多
嘅一個,
唔通佢離開咗我太耐, 我無辦法捉番佢嘅神彩?
2006年往彩虹橋叻叻!
拖到最後, 終於做好我摯愛
叻叻, 我同老公都一直最放唔低,
佢病中
經歷每個片段, 都好難忘記!
2009往彩虹橋精精!
最安靜
精精, 佢一生默默中渡過,
既唔撒嬌亦唔爭寵, 連離開都悄悄無聲!


2010年往彩虹橋安安!
最懂事
安安, 本來驚佢寂寞想帶比佢一個伴,
點知一帶3寶令佢
寵愛被分薄, 佢無爭寵又安於情況,
係性格最溫純,最乖
仔仔!
2011年往彩虹橋樂樂!
佢活得最耐但拖得最苦
一個, 願佢依家喺彩虹橋搵番叻叻,
一齊開心過生活, 無憂無慮去玩佢心愛
彩虹球!,


3隻寶貝豬仔, 身體都各有毛病, 希望我識好好同佢哋保養; 只願佢哋身體健康, 會陪伴我好耐好耐!


波波細時如一磚豆腐, 稍為觸碰都好似會整碎,
尤幸
個奀皮仔依家硬朗咗咁多!

一身豐厚披毛達達, 又再度脫毛,
希望佢只係一個時間性循環, 最終會長得番!

算做得最似係豆b, 可能同佢有緣份, 所以誤打誤撞咁住咗喺我家!


買咗幾個展示箱番嚟, 珍而重之分開放好佢哋, 仲同佢佈置埋背景, 呢個對我有多重意義!  好巧合每個箱內嘅狗狗, 都來自同一個breeder, 佢哋喺番一齊, 特別有趣, 只係bebe同安安相隔太耐, 並唔認識對方; 不過佢依家彩虹橋上, 一定已經大家認識咗, 同係媽媽嘅乖乖仔女, 一定會守望相助!


豆b, 達達&波波, 來自breeder K.P.Ho!

彩虹橋上嘅叻叻, 樂樂&精精, 來自breeder C.N.Hui!

彩虹橋上嘅BeBe & 安安, 來自breeder S.Y.Chiu!

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!