2012年5月7日 星期一

大熱天時應否出去?


今日佢哋食完早餐, 休息一個鐘後就同兩隻豬仔出去, 豆b氣管較弱, 怕佢會氣喘同呼吸困難; 一於等兩隻豬仔, 去做先頭部隊, 睇下適唔適合, 先帶豆b出去!
雖然仲係早上, 但有陽光, 兼且都係好熱,  我有D擔心佢會中暑, 兩隻豬仔行咗一陣就伸長晒條脷, 但又唔肯飲水, 好彩我帶備針筒嚟餵佢, 我仲預備咗個小型噴壺, 裝住D蒸漏水, 時不時將水霧噴灑佢哋! 比佢行咗十多分鐘, 我都快熱到死, 抱起佢哋, 要快快番屋企歎冷氣!


 究竟應唔應該同佢
喺大熱天時都出去, 但見佢出到外面好開心嘅樣, 就令我好猶豫! 無理由整個夏天, 都困住佢, 雖然佢運動量唔大, 但都要呼吸D新鮮空氣; 或者做個節衷, 吼準無咁熱就落平台逛吓, 睇吓效果係點, 再作決定!














今晚3隻豬仔有芒果食喎,好多謝熱心網友比我資料, 狗狗原來係可以食芒果! 
喺我未確定嗰樣食物究竟是否適合, 我都唔敢比佢哋食嘅; 原來芒果有豐富嘅抗氧化營養素, 維生素, 礦物質及纖維來源, 對患有關節炎狗狗好處多多. 芒果豐富維生素 A, C, 抗氧化劑且磷好甚至腎功能衰竭狗狗都可以食, 不過只用"熟"芒果,唔好用綠色芒果作治療.



芒果好香, 睇豆b個緊張樣 :D
達達又係慢一拍!


好快清晒!





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!