2013年6月7日 星期五

百年之後 (叻叻篇 w/mp4 一路好走)



一年嘅時間
一晃眼就過咗, 轉眼又到咗叻叻嘅忌辰, 咁就過咗7年喇; 仲記得舊年忘記咗今日, 今年我點會再錯過?
但其實懷念叻叻, 又豈止於今日呢? 不過一般人都會於當日作個悼念, 係一種紀念, 係習慣落嚟傳統精神!


叻叻! 媽媽今日無咩特別嘢要同你講喇, 你應該知道你喺媽媽心中嘅份量, 無論過咗幾耐, 幾多年幾多月, 你永遠係媽媽嘅最愛!
希望你喺彩虹橋上活得好, 過住無憂無慮嘅生活, 就等嗰一日嘅到來, 我哋會再重聚, 就永遠唔再分開 :)

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!






一路好走
-  房祖名



向前走 別回頭
留著痛你說想走

小時候你牽著我的手
拍拍我的頭說有我已足夠

一路好走
我會記得你的所有 記得曾經擁有
一路好走 向著天空飛去別回頭


向前走 別回頭
留著痛你說想走

小時候你牽著我的手
拍拍我的頭說有我已足夠

一路好走
我會不時對你想念 珍惜身邊所有
一路好走 我會想念小時候與你手牽手


無言淚流 我握你的手和你走到最後
一路好走 向著天空飛去別回頭


無欲無累 無好無壞
無病無痛 不空不滿
無對無錯 無少無多
無生無死 不黑不白

愛我別走 這樣自私的話我說不出口
心痛淚流 看著你微弱的呼吸到最後
最後請慢走 想說一生曾擁有你已很足夠
百年之後 我們約定在天上再聚頭
一路好走 替我帶給他們一句溫暖的問候
百年之後 我們約定在天上再聚頭