2013年7月19日 星期五

心之所求



日日都落雨, 天氣好差, 心情都跟住差晒; 每次準備好去街, 就見到又落雨喇, 咩mood都無晒!

3隻豬兩頭行, 除咗食就瞓覺, 我諗佢哋都好想去街街 :(  
每日工人姐姐開動吸塵機,  達達都吠到嘈晒, 今日我特發其想,  既然達達咁鍾意出街, 就放佢上窗台望吓, 睇睇街外嘅景色會唔會吸引大, 等佢唔好大聲; 果然, 佢頭仔兩頭擺, 靜晒 :)




 


放豆b上去佢無興趣, 放波波上去都會陪達達但無咩耐性咁樣反而達達豬睇咗好耐下次吸塵我搵到要佢收聲嘅對策喇 :)



我就另有嘢要做, 早喺年多前有網友要求我做隻羊毛氈狗狗, 我學藝未精, 點敢點頭! 今次令我從新拎起枝針, 決定為佢做一隻羊毛氈狗狗,  因為佢近來遇到嘅事, 我有好深感受; 好多事唔係人力可以掌握, 好多事任你再努力都係無得要求, 幾唔想面對都要接受; 當人覺得無助軟弱嘅時候, 我希望我呢隻微不足道嘅狗狗, 可以叫佢加油!

今日終於做好送比佢嘅羊毛氈狗狗, 希望會帶比佢一股暖流, 願佢嘅至親, 佢嘅狗狗都會康復, 願佢有勇氣繼續陪住佢嘅所愛戰鬥!



我從無正式學過呢門手功藝, 只係亂打亂撞亂咁嚟, 當然會有成功, 但有更多失敗例子; 每次做都有唔同感覺, 有時會一鼓作氣, 個感覺帶住隻手, 咁會好快做到個輪廓出, 但有好多時, 無論點做, 都唔會得心應手!

唔止一個朋友建議, 叫我當作一個業餘小事業,  既可娛樂又可以賺錢, 何樂而不為? 但娛樂同工作, 點可以混為一談, 一同賺錢掛勾, 咩感覺都會走!

況且我呢D九流手功, 點同正統嘅比較, 主要係我唔想為自己加添壓力; 唔好話要收錢去做比人, 就算係送比人, 呢個挑戰我都唔會接受; 須知一旦答應, 壓力就隨之而嚟, 人家會等, 會期望, 如果做唔成功, 我點放手....所以, 做呢個手功, 都係隨心之所求啦!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!