2013年7月31日 星期三

無可奈何(w/album/video)

相片連結



短期內應該都唔會帶波波同朋友仔聚會, 我覺得佢極欠缺安全感, 離開屋企就好緊張, 呢個情況比以前差咗, 但我諗唔到邊度出錯 :(
當然一定有一D經歷令佢覺得好唔妥, 係我大意咗, 無留心囉!


平台好好風, 吹到傻咗

波波原來好敏感, 好小事都會感覺無助, 一件在我睇好微不足道嘅事, 但就可能已經衰咗; 外面咁多衝激, 佢真係覺得好唔妥, 以前佢只會吠狗狗同小朋友, 依家就唔同咗, 一出去就吠囉 :(
今日約咗M攞神奇水, 佢一見有人行近又吠過, 本來好平靜嘅波波, 又好似癲咗!





呢度有太陽, 都幾熱!








 

 

 

 

 

 

 

 

 

同M分手後唔再喺街上逗留, 今日喺街上見到隻金毛, 連姐姐都緊張咗, 叫我快D蓋番個車罩 :(
兼且正午時候都真係好熱, 又唔想大家都咁大壓力, 咁緊張實會影響波波, 番上平台好過; 平台好好風, 喺熟識嘅地方又無咩人, 我推住車仔兩頭遊, 佢哋東張使西望都唔錯; 因為波波上次無出去約會, 中午時間無人, 放佢落地跑一跑, 但只放佢一個!
陪佢跑咗幾分鍾我都熱到死咗, 今日係咁算囉!
 






 上番車再行一陣, 又衰咗; 遇到個婆婆帶住個小朋友, 遠距離一路向住我哋跑過, 一路就大叫睇狗狗啊;  我已經極速抱起波波, 但睇住佢瞪大眼又大聲吠,  佢好驚; 跟住個婆婆指住波波話佢惡 :(
以前我會唔開心會解釋, 但依家放棄咗, 我都好無可奈何 :(

 
見小朋友向住佢跑, 眼都凸埋又吠喇!


之後明顯波波情緒差咗, 我一路望住佢面部表情變化, 好多次豆b碰到佢都想發脾氣見佢眼定定望住豆b, 如果我唔及時引開佢注意,一定開打咗 :(


                                                               最怕波波咁樣望, 豆b都feel到唔妥


反而喺屋企情況就好咗, 佢見豆b拎咗佢玩緊嘅玩具都無即時發難, 可能係我警覺, 立刻拎住另一個同佢玩囉!
豆b傻更更, 唔係好記得波波會兇佢, 要衰咗先識驚; 我就要時刻關顧住, 唔想令打交成為習慣, 唔想令氣氛緊張, 更家唔可以令豆b受驚啦! 究竟係咩時候波波變得咁緊張?


波波玩緊家嘛                                    隻傻豆又去攞都唔識驚







多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!