2013年7月9日 星期二

分開行動 (w/album)

見唔到狗狗又無其他人, 波波表情輕鬆, 開心㗎!
相片連結


琴晚傍晚推車仔出去, 比佢哋坐住車仔睇街街, 唔落地行都要望望外面嘅世界!
波波皮膚嘅紅點無惡化, 但仍然有紅印集中喺肚仔, 我唔敢比佢落地, 始終肚仔離地面咁近都較dirty, 皮膚無事就返屋企清潔吓OK, 依家咁情況就唔想刺激佢喇, 一陣有感染就死啦!


一見狗狗就吠 :(


琴日出去唔太熱, 遇到一
兩隻狗狗啦, 避無可避擦身而過波波一樣猛吠, 跟住表情就開始緊張喇; 唯有轉返入平台行, 但傍晚平台又多小朋友, 仲要踏住單車喺身邊來來去去, 呢個比波波更大刺激, 佢大大聲吠喇 :(




之後就時刻戒備好緊張



雖然話屋苑無禁止養狗, 但咁吠法都做成滋擾嘛, 而且咁一定帶比波波負能量, 我急急推住車仔遠離人群, 縮埋一角唔敢再兩頭行喇, 還好天氣唔壞, 有風都幾涼快!



仔呀仔你係咪想做宅男唔出街? 如果每次出門你都咁激情緒點會唔壞? 想起以前我可以推住車仔同你哋行維園, 又可以坐住車仔全無壓力咁去街街, 你從來都唔會吠㗎!
點解依家同你去多咗街, 放你落地跑, 情況仲越變越壞? 你會吠, 會撲, 仲會打交!

講真我明白呢D係壓力嘅反映, 咁我已經同你去多咗街等你減壓, 但點解好似有加無減, 越嚟越壞? 
唔通你壓力係原本來自去街? 仲要壓力大到皮膚都變壞?

行埋一邊無人無狗波波先會開心


越想越似越有可能, 唔怪得每次出完街你皮膚更壞!

Dr.Hsiang都話有可能唔鍾意其他狗狗, 見到佢哋會緊張, 細個時社會化不足, 少見同類影響好大, 周而復始壓力大, 情緒就更壞喇!


我係咪應該再調較, 等你做宅男? 係咪曾經出去令你有過唔好嘅經歷
? 係咪有過放繩狗同小朋友衝向你, 你仍未放開仲耿耿於懷? 乜你真係咁耐都未放開呀???
要唔要留喺屋企一段時間, 等你洗滌心靈再從新出發?


真係最怕好心做壞事, 以為係為佢好, 行多D街街, 點知谷到壓力爆晒!  如果佢識講都好辦, 依家唯有樣樣試吓, 睇睇邊樣撞得啱啦!

達達明顯出街多咗就較開心, 我唔可以將佢都困埋, 依家開始分開行動, 波波留守屋企調整情緒, 達達就跟我落多D街! 
豆b嘛, 一直都懶唔想行, 氣管又壞, 間疏D出去喇!

我哋每個人所追求都有偏差, 無論精神同物質需求都唔會一樣, 每隻狗狗嘅需要都有唔同啦, 下次同朋友仔約會唔帶波波喇! 
都係甲之蜜糖, 乙之砒霜啦(唔想用熊掌形容啊, 用得我好唔舒服), 睇吓情況再作調較啦!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!