2013年7月17日 星期三

活在當下 (w/album)

白雲移動速度好快

呢幾日心情唔多靚, 日日落雨更大影響, 今日難得無雨, 望向窗外好多白雲,  我眼定定咁望, 佢哋移動得好快, 轉眼間.....完全無晒!

一轉眼間無晒


 人嘅一生都變動好大,  有時真係全無自主權, 今日有嘅都未必捉得緊, 除咗珍惜所有, 更要懂得活在當下啦!
 



幾日都無同3隻豬行街街, 難得今日萬里無雲, 要好好把
握喇, 自己都需要出去行吓, 心情唔好更應該做個調較, 好多嘢都唔係人力可以控制, 做咗要做嘅, 唔放棄, 咁就係最好!

一連幾日都落雨, 氣溫都降低咗, 我可以選擇中午出去啦, 試過咁多不同時段, 都係中午最少人, 為咗波波可以跑吓, 我都係揀番呢個時間!

相片連結


先坐車落平台熱身, 坐住車仔兜
吓彎, 等波波先習慣! 
平台上有幾個小朋友, 見到我哋又走過, 波波又吠啦; 其中一個小朋友見到波波吠, 就同佢嘅朋友仔講, 叫佢哋唔好直望住波波啦, 咁狗狗會不安㗎; 果然幾個小朋友唔再望向佢, 波波收咗聲, 我問呢個小朋友係咪有養狗狗呀!





佢話佢好想養一隻雪撬犬, 爸爸話養狗狗唔簡單, 要先熟習狗狗嘅特性, 有充足準備先可以養㗎; 佢話佢爸爸細時有過狗狗, 後來狗狗年老離開就再無養喇!
呢個小朋友大概7,8歲, 手上拎住一隻毛公仔雪撬犬,睇
佢真係好鍾意雪撬犬啦; 佢話每晚爸爸都會講吓有關狗狗嘅知識比佢聽, 所以佢知道波波不安就唔望佢啦!


喺我哋傾談其間, 波波真係無再吠, 因為呢幾個小朋友都好乖好合作, 無再直望波波喇!

好感動有咁好嘅家庭, 有咁好嘅教育,  會教育下一代愛護動物, 要養狗狗做足功課, 要小朋友熟識狗狗習性, 相處就較簡單; 呢個家庭會關注一D咁相關嘅課題, 一定唔會係隨便遺棄動物種人啦, 希望小朋友同佢未來嘅狗狗幸福愉快!




同幾個小朋友傾咗一陣, 又風雲驟變, 有一兩點雨喇, 咁又唔出得街; 番屋企前放佢哋落地跑一跑, 佢哋都好開心, 尤其係達達 :) 
今次跑咗唔夠10分鐘時間, 又落雨喇, 要趕快歸家!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!