2013年7月4日 星期四

致敏源



琴晚仍然一早食完晚飯,再帶3隻豬落街,我嘅策略都算OK,通常波波第一個行,係早段時間,少人帶狗出嚟,波波同我都比較自在!


 


到達達嗰轉,就會遇到其他狗狗,但唔算係高峯時間,達達亦無須躲避,都係各自各行; 而波波坐喺車仔,我會叫工人姐姐推開D遠離狗狗作閃避,工人姐姐跟咗我出去咁多次,都漸上軌道,識點樣遮住波波喇!

 

點解每次都遇到不同松松跟住達達:)


再輪到豆b,行一陣就到高峯時間,四方八面都有狗狗,有大有細有放繩,咁就避無可避,要急急腳返歸!





琴晚同達達散步期間,遇到M同佢隻哥基仔仔,又遇到街坊C又係一拖三,期間傾談咗一陣,叫佢要小心,有放繩狗有咬狗前科,見到情況有異要執生,一拖三遇事難免會手忙腳亂嘛!


遇到M同佢嘅哥基仔

然後大家分手,我同豆b行咗一陣就返屋企,同佢哋如常清潔!
近日發覺波波皮膚好敏感,每次出完街返嚟,都發覺佢肚仔出晒紅點,第一次留意到係同朋友仔聚會後,初時我以為係有小昆蟲咬佢,因為佢都會坐落地,反正返嚟同佢清潔後,噴D神奇水,第二日就大至OK,我就不以為意!

但近日每次同佢去完街,返嚟都見佢肚仔一點點紅,仲好似越嚟越嚴重, 而佢又無坐過落地,咁係咩原因?


琴晚去完街好多紅點, 皮膚好紅!           今朝減退好多喇!


我有懷疑係天氣問題,每次出去吹風,可能就係致敏源喇;我記起當年同阿女有過郵輪trip, 佢就係全身全面出晒風癱,佢受唔起海風嗰種濕同鹹氣;喺屋企一路開住空調保持乾爽,波波就無接觸到呢種濕同熱!

另一個擔心,就係壓力問題, 會唔會佢唔鍾意出去? 所以反射落皮膚發晒出
嚟?
但感覺上又唔多似, 每次我準備架車仔時, 佢都表現興奮, 3隻豬上足電咁跑跑去!?

究竟係咩事? 還好每次同佢噴上神奇水, 瞓醒第日再睇吓佢, 都好得七七八八, 但源頭究竟係咩嘢呢?

呢幾日唔出去, 睇睇情況有無改善先!
多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!