2013年8月6日 星期二

無料醫生 (上)

希望Van Van唔會再有其他後遺症

從網友fb上知道又一單狗狗醫療失誤事件, 網友嘅松松比一個初入行女醫生攪到雞毛鴨血喇!
呢個網友都會同我私下傾談,  大家嘅狗狗有咩唔舒服, 都會 PM我一齊商討,  佢
狗狗都好出名囉, 尤其養松松都一定有所聽聞, 小狗有一定知名度, 佢就係好多寵物雜誌都見過佢相片Van仔喇!


話說大概一個月前, 狗狗食嘢無胃口, 有嘔同便便唔通暢, 媽媽話懷疑V
an仔啃牆, 怕有異物留胃同腸, 就帶佢睇醫生啦; 一般都係食腸胃消炎藥, 醫生話如果再有嘔就要留院照胃鏡,  一個落月都頗反覆, 有時好轉, 有時又唔太好先攞命!


本來睇開V
an係一個資深嘅好醫生, 但佢接咗一個嚴重case要幫狗狗, 就將Vancase passed咗比一個新入行女醫生, 咁惡夢就降臨!
V
an仔覆診跟呢個女醫生, 食佢開藥都一路有嘔, 咁唯有安排照胃鏡, 唔搵出原因無法對症下藥!

帶狗狗去診所放低照胃, 影片足足照咗20張,  接狗狗番屋企後有一次好似石灰狀便便, 媽媽同狗狗覆診帶同便便, 問醫生係咪異物已痾咗出, 女醫生話D係顯影劑, 然後無棱兩可話要開肚睇!

媽媽好驚, 擔心之餘搵番之前
高級醫生, 高級醫生睇片後竟然話腸胃通暢,  痾出應該係顯影劑帶同少少異物, 先前懷疑有異物已經清除, D片無顯示!
媽媽開始質疑女醫生判斷, 再請資深醫生覆睇佢開
藥, 點解一路食一路嘔, 原來劑量過高, 全部要減番輕.....

事情並未告一段落, 狗狗一路落
開始嚴重甩毛, 皮膚轉灰黑, 搵高級醫生跟進, 不排除係照片20張太高輻射影嚮, 可能影響咗甲狀腺!
安排驗血後確診甲狀腺真係出咗毛病, 仲話要留心小朋友呢30天內牙肉有冇變白
, 要每日記低幾多心跳, 有否不正常; 大小便如何, 怕其他內臟會因 20 張 X-ray 輻射都有影響!

以上情況我全係在Van媽wall上睇佢留言, 我自己就有D唔明, 原本話狗狗係照胃鏡, 狗狗做同我係咪唔同? 咩照20張? 似係做腸胃鋇劑攝影嘅X光檢查, 因為有提及顯影劑, 呢個就會牽連幅射問題!  我人去照胃鏡依家多數直接吞下有鏡頭嘅喉管, 亦唔需要飲顯影劑喇!
我唔清楚狗狗做
係咩檢查, 但重點係呢個檢查係咪一定有需要, 有無同事主解釋可能有嘅副作用問題, 有無得到主人同意照咁多張片?

本來有時事主可能過份激動, 呢類事件唔可以睇單一方向, 但今次連高級醫生都承認一隻松松一日照20張片係有大影響, 承諾會跟進事件, 有可能要女醫生道歉!
OMG, 點解可以咁無良, 自己未夠班又唔請教高級醫生, 難道狗狗係可以亂? 佢哋唔係命???

Van仔媽媽有可能向獸醫管理局投訴, 要教訓呢個無料醫生咁無良,  如果因為咁令一個小朋友從此變成長期病患,  日後會唔會再有其他壞影響仍係未知之數, 真係再做幾多都唔可以扭轉變差咗健康啦!  

我哋身為狗狗媽媽, 狗狗有病已經六神無主, 佢哋有事又唔識講; 身為一個動物醫生係一個橋樑, 我哋只可以講出佢哋徵狀, 全靠獸醫專業幫忙! 
無一份愛心, 無能力去判斷症狀, 無專業操守, 無愛護生命胸懷, 點配做醫生?
仲有唔同主人作足夠構通, 就會引起好多不必要嘅誤會爭拗, 對自己對病患都係唔好啦!



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!