2013年8月17日 星期六

可以點辦?

相片連結


以為就住就住, 試吓改變環境, 波波情緖會好番, 唔會再同豆b打交; 琴日夲來都好好哋, 到咗佢哋晚飯時間, 我入去廚房準備, 兩隻豬就企喺門口等啦; 以前都相安無事, 點知
日等等吓, 又打起上嚟喇!
我真係無哂辦法, 都唔知應該點辦, 點解波波依家咁煩!
避咗出街, 食餐分隔, 比零食都避免相爭, 仲可以點辦? 已經進行咗環境管理, 但成效不大, 我覺得好慘!


晚食完晚飯帶晒佢哋落街, 一於比波波喪跑, 反正左避右避都唔係辦法, 不如消耗吓佢體力等佢無咁好精力發難; 初段無狗狗, 我拖住佢跑, 見到狗狗我抱起佢算喇, 由得佢吠我無理佢, 抱起佢掉頭行, 避過狗狗再放佢落地跑, 唔再理咁多喇!


呢個死結我無辦法解, 唯有見歩行步啦, 唔比佢去街唔係辦法,唔比佢宣洩D壓力仲死啦, 另一個弊處就係唔跑街指甲好長, 同佢剪又唔合作, 縮縮去怕整傷佢啦, 用磨甲器佢都唔鍾意嘛; 之前喺街行, 佢會磨吓脚仔, 指甲好短㗎, 完全唔使剪啦, 咁都係唔諗照出街啦!





琴晚到達達行嘅時間, 見到一隻放繩POODLE, 企喺度兩頭望, 唔行! 
我睇咗好耐, 佢神情好徬徨, 似係走失啦, 咁點辦? 我帶住達達陪住佢, 見佢行又跟住佢行, 我怕佢走出馬路呀; 一路跟住佢跑..... 見到主人喇, 我問係咪狗狗走失? 佢話唔係, 佢話狗狗唔願行, 匿埋嚇吓佢啦!
吓?! 搵D咁嘢玩, 狗狗
徬徨嘅樣我見到都心痛啊, 不過狗狗見番主人又唔覺好開心, 都無飛撲埋去, 好冷淡:(





呢排都覺得波波毛毛薄咗, 琴晚同佢影相睇到好明顯喇, 佢皮膚敏感後有黑色素沉著, 我試吓搽油後沖涼呢個療程啦; 不過佢情況唔同達達, 我唔敢用emu oil 怕佢會敏感啊, 今次我用椰子油, 反正椰子油對傷口, 徽菌感染, 蚊叮虫咬都有好處,
能抑制致皮膚病患嘅細菌, 病毒, 霉菌, 紓緩濕疹等, 我就試吓啦!
今早同佢搽油, 5個鐘後沖涼啦, 跟住再用
LASERCOMB照吓!


波波搽油有D難度, D毛太長喇!                          主要搽肚仔同兩腿嘅黑色素, 其他毛毛搽少少啦!


著番件衫啦, 毛毛肥騰騰

原來椰子油好難洗得清㗎, 達達用emu oil 我用兩次shampoo就過清晒, 今次我足足用咗4次洗毛液, 洗到我死死吓, 好彩今次波波合作, 無係都要跳起啦, 沖完涼都仲幾靚仔呀:D

沖乾淨涼舒服晒:)



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!