2013年8月3日 星期六

慈母多敗兒 (w/album)

相片連結

又打風又落雨, 當然係無得去街街啦, 3隻豬無無聊聊兩頭行, 我就上網shopping睇吓有咩買, 當然都係買比3個寶貝
啦!

見前兩日對twins爭住同一個玩具, 心諗係咪又要買新嘢喇, 佢哋好似對屋企嘅玩具無咩興趣; 老公話唔好傻啦,佢哋已經好多玩具, 多到佢哋都唔會記得喇, 收埋一輪再拎出嚟就OK啦, 佢哋邊會記得係舊玩具!


琴日拎晒D玩具出
嚟, 又真係幾多喎, 拎出嚟比佢哋自己揀番個最鍾意嘅啦; 不過, 佢哋無興趣 :( 來來去去喺玩具旁邊遊咗一陣間, 放棄去提取!
呢3隻豬真係比我縱壞晒, 每次出現呢類問題, 朋友都話係我嘅關係, 我都知衰  :(
 

好似波波, 佢情緒出問題, 朋友話係我太寵佢, 做成佢要獨佔媽媽, 唔好話有狗狗行埋嚟, 就算係有人行近, 佢都唔鍾意, 所以佢用吠驅趕向我移近嘅物體; 當佢失敗氣餒, 受挫折會坐低, 做安訂定訊號, 甚至出現攻擊行為, 咁又好似係!
所以媽媽派零食, 只有佢可以拎, 豆b行過嚟佢會兇佢, 連佢哋望吓我都唔OK;  唔係話要以佢為先就OK, 可能我做得過咗火位, 我越擔心佢唔開心, 越就住佢就越死, 所以近來我覺得佢情緒行為都差咗啦!

今日試吓硬實心腸一視同仁對待佢哋
, 波波再唔係特權份子, 平時應該佢上我床午睡, 今日一於唔理佢, 放埋佢張床仔入房同兩個女一齊, 唔望佢!
見佢企喺我旁邊望住我
, 然後爬高抓我, 我唔理佢就爬番再死死氣上番床仔, 我個心真係赤到死,
種感覺難受到簡直想喊出, 但為咗幫佢, 都要忍痛一試 :''(
慈母多敗兒啊
!


一路企喺我旁邊等
                                                  企到攰就爬低
                           死死氣番上床仔                               無晒心機 :'(                                        
個樣好慘慘呀, 媽媽肉赤到死喇!                                                                    

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!