2013年8月30日 星期五

六歲生日重溫 (w/mp4)


轉眼又一年, 舊年3隻豬6歲喇, 我發覺我每年都比之前多鋪排, 越越當咗係一個大event攪, 總係巴巴閉閉咁攪一大餐!

呢個咁嘅現像話比我知, 佢哋喺我心中嘅份量係越越大, 阿女話我接近病態 :p

可能我再無番工, 佢哋成為咗我嘅嘅精神支柱啦,  就正如我呢個blog嘅說明一樣," 當我一向以為你是依靠我生活時,卻原來一向是我依靠著你生存。 當我以為你寂寞,抽時間陪你玩,其實很多時是因為我寂寞, 要依靠你來令自己心靈有更多慰藉。 當我以為是我令你生活得快樂,但事實上是你令我人生歡愉。" ^~^




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!