2013年8月20日 星期二

正確地點&時間 - AromaDog Cough Drop



琴晚食完晚飯又帶3隻豬仔出去行, 好幸運揀選到正確嘅地點同時間; 都係波波打頭陣, 我同佢行番之前都有行過嘅路, 可能呢度路面較窄, 較少狗狗行, 就算狹路相逢, 都好少係大狗; 喺呢度亦未遇過有放䋲狗, 可能旁邊係大馬路, D人都唔敢咁離譜, 攞狗狗條命嚟博啦!



唯一有一個唔好嘅因素, 令我唔係咁鍾意嚟呢度, 就係於馬路旁邊散步空氣污濁, 又有好多大車行駛, 而大車發出嘅聲響達達會好驚!
但為咗唔比波波太多衝擊, 琴晚再過嚟試多一次, 就發覺晚上嚟呢度極好, 因為無乜大車行駛, 又有風又靜局!


我覺得波波較鍾意呢度, 睇佢嘅表情就知道 :)

而我又揀選咗個一般人晚飯嘅時間, 好似我哋佔有晒成條路、好靜; 只偶然遇到一、兩個途人, 呢個情況唔會做成波波困擾, 咁我就自然都輕鬆啦; 拖住佢街頭行到街尾來回跑幾次, 應該足夠運動量喇!





跟住拖達達, 可能晚間無大車行走, 路面又靜, 達達行得唔錯, 當然佢都真係較之前進步好多啦; 到達達行嘅時候就開始有其他狗狗, 夲來各有各行係OK嘅, 不過首先遇到嘅一隻史納莎就比較激動, 向住達達直撲過嚟; 好彩主人拉得緊, 但達達都唔甘心, 向住狗狗吠咗幾聲, 閙狗哋無禮貌喇!




然後再有一對男女拖住兩隻柴犬, 睇得出佢哋對達達有關注, 當行過我身邊佢哋有用身體擋住; 好多謝呢D主人會體諒, 唔通佢哋都有留心拖繩上嘅黃絲帶? 對呢個運動有認知?






波波坐住車仔當然都有吠啦, 但好快停止, 比之前好好多喇! 
唔知係咪呢個地方佢鍾意, 所以無咁緊張啦!
夜間呢個地方係唔錯選擇, 咁日、夜就分開兩個地方行啦!



跟住到豆b行, 近日都發覺豆b氣管好差, 除咗靜止時間, 都聽到佢透氣聲好大, 我唔敢太勉強要佢行喇; 但適當運動都應該對佢有好處, 總之佢一停止唔肯行就比佢上番車休息啦!






近呢兩晚瞓到半夜都聽到佢有兩聲咳, 氣管真係麻麻, 不過我每次用Aroma dog  cough drop 喺佢四圍噴吓, 又真係幫到佢舒緩落嚟, 呢隻產品同佢好夾!









如果狗狗有氣管毛病, 又或者係敏感咳嗽, 唔想食咁多藥, 都不妨一試, 當然無保證一定對狗狗有幫助, 要試過先知work唔work啦; 每種產品對每個身體反應都唔一樣, 只要用得天然對狗狗無害,就可以放心去試吓,老實講我都唔係每次都揀中對佢哋有效嘅產品, 有時波波有用達達又無效, 真係隻隻反應都唔同㗎; 不過真係要小心選擇, 睇清楚成份有無有害物質, 咁先好試呀!

琴晚3隻豬都瞓得好好, 希望呢個情況可以持續啦!


AromaDog Cough Drop - 狗狗香薰治療 止咳噴霧 (4oz)

Vet Recommended: All natural cough suppressant
CoughDrop makes your dog more comfortable

- Cough Drop is an all NATURAL cough suppressant that calms and soothes a hacking, wheezing cough, opens up breathing passages, kills airborne bacteria, viruses, and stimulates the immune system.
- The powerful blend of eucalyptus radiata, spike lavender, and ravensara is ANTIVIRAL, ANTIBACTERIAL, ANTITUSSIVE, ANTIHISTAMINE, AND ANTICATARRHA.
- It is very balsamic, soothing to the chest and has a quick acting response time.
- You will be amazed how much better your pup will feel in such a short time.





獸醫推薦:全天然止咳
止咳香薰噴霧使你的狗更舒 

- 止咳香薰噴霧是一種全天然的止咳藥,鎮靜舒緩咳, 氣喘咳嗽,打開呼吸通道,殺死空氣中的細菌,病毒,刺激 免疫系統.
- 混合尤加利,穗薰衣草,ravensara 的是抗病毒,抗菌,鎮咳,抗組胺劑,抗卡他性.
- 這是非常香能舒緩胸部,快有效 . 你會驚奇地如能令你的小狗會覺得在短的時間內舒緩.






多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!