2013年8月29日 星期四

五歲生日重溫 (w/mp4)


2011年3隻豬5歲喇, 無諗過豆b就咁住咗落, 要多謝佢媽媽!
 

豆b媽媽將豆b放手比我湊啦, 留住豆b佢身邊b會較寂寞,無同齡狗狗陪佢玩嘛, 呢樣我最明白喇; 當日幾隻老就係同波波唔夾, 我先會帶達達番陪佢啦! 

佢都想豆b開心, 亦多謝佢對我嘅信任; 有其他狗狗陪住豆b, 佢會開心D, 可能年紀接近; 雖然幾隻豬時有吵吵鬧鬧又打交, 但打完又一家親喇:)

呢一年只剩下豆b,  波波, 同達達3隻豬慶祝生日; 只差半個月時間, 但樂樂都等唔到喇, 喺同年嘅8月佢離開咗我哋....
  


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!