2015年5月10日 星期日

母親節 (w/album)

相片連結


今日母親節, 祝大家有個Happy Mother's Day!
我就麻麻哋happy啦, 包住晒D手指唔想出去喇, 阿女話咁下星期先補返慶祝, 今日少少哋食個蛋糕先啦!
其實日日都可以係Mother's Day, 最重要係happy嘛!



工人姐姐放咗假, 要戴住手套自己動手, 整3餐比寶貝豬啦, 真係唔方便夾麻煩; 呢幾日都照樣一早起身, 要用雙眼代手, 望住姐姐整3隻豬嘅餐,  唔親手做都唔敢偷懶, 唔敢依賴姐姐, 怕恨錯難返!

今日上咗FB某群組, 感覺好差, 見到樓主講句說話都比人鬧, 點解咁多人不問青紅皂白,
好似上咗戰場咁, 用筆猛插! 
嚇得留言者道歉兼即時刪文, 但其實佢係咪犯咗好大錯呀?
上呢種網站都係大家閒談, 分享吓養狗狗嘅經歷, 有好嘅得以學習, 做錯嘅引以為鑑, 點解要攪到氣氛咁差?

我睇到嘅係樓主post咗一張俊介(松鼠狗)嘅相, 問呢個係乜嘢品種嘅狗狗咋!

有留言話樓主之前係有問過想買呢種狗狗, 不過post已刪!
跟住見好多好多留言, 話佢不是, 唔尊重生命, 要認養代替購買狗狗等等啦......

即使係要買狗狗, 又犯咗咩咁嚴重嘅錯? 每個人都有特定喜愛嘅品種樣貌, 我一直偏愛松松, 從來無諗過會養其他品種, 我唔認為有錯㗎!

感覺有D本末倒置, 我認為要口誅筆伐嘅應該係棄養者, 無棄養又何來咁多狗狗要認養呢?
再者, 想買一隻幼犬, 從bb階段一直養大, 陪伴住小生命從嬰兒階段, 到老, 到死, 呢個過程
彌足珍貴, 只要真心愛錫, 永不離棄就得啦, 呢個先係重點, 點解唔可以有選擇?

從細時養大, 嗰種貼心親蜜真係唔同, 我養過嘅8隻狗狗當中, 只有bebe, 安安同波波係從細撫養, 唔係話其他嘅唔鍚, 但感覺就係有唔同, 嗰種分別亦好難形容!
 
我當然好
欣賞到收容所, 帶走被棄養可憐狗狗嘅人, 懷住大愛比狗狗重生, 有咁崇高嘅愛心係值得敬重, 相反要買一隻幼犬從細愛鍚,  就受到四方八面嘅批判, 太可怕啦!
每個人都有唔同觀點同立場, 我哋可以唔認同, 但點解唔可以尊重吓?

 
要聲討者應該係當狗狗如玩具, 見到幼犬可愛就買
玩, 然後狗狗有病, 或者狗狗長大唔同咗樣, 又或者狗狗老大難照顧就棄養, 呢D先最要命嘛!

至於繁殖狗狗, 當狗狗係機器嘅繁殖場當然唔可以助長, 要母犬生到老生到死,  公犬不斷配唔理係咪有病, 呢D咁不人道,  咁無人性嘅做法, 係唔可以存在, 要立法取締啦!

相反, 一個真正嘅繁殖者, 會用心鑽研狗狗嘅優良血統,  唔會當狗狗係搖錢樹一樣; 我網上係見過有外國嘅
繁殖者, 要基因有問題嘅狗狗列表, 等各地嘅繁殖者可以追溯參考, 呢種狗狗永不作繁殖用途! 
能夠咁認真, 咁用心去培育優良血統嘅幼犬, 將狗狗嘅優點延續, 缺點避免, 所花嘅心力應該認同; 一個優良嘅繁殖人,  會將母犬好好保護, 繁殖嘅種犬會得到良好照顧, 凡此種種, 令呢個品種得以保存, 無繁殖無新血, 日後何來再有呢個品種?  好嘅繁殖者, 一樣值得敬重!


我哋要聲討嘅應該係D當狗狗如生產機器嘅無良繁殖場, 同動不動就棄養狗狗嘅人嘛!

母親節, 祝願所有
繁殖場內嘅狗媽媽都得到適當照顧, 希望當繁殖係一門生意嘅人, 都懷住一點良知, 唔好對媽太殘忍;  唔敢要求一朝一夕會有咩大逆轉,  只求對狗媽媽有正常看待就夠!



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!