2012年3月11日 星期日

淮山杞子鱷魚肉燉湯-後加雞軟骨 (附豬仔為食相)




今日去街市, 為咗要買雞軟骨比3隻豬仔, 因為波波有骨刺, 又想同3隻豬仔膝關節做多個保養! 曾經睇過某台灣狗狗網站, 推介過呢種食品, 我好同意佢講法, 藥補不如食補, 從食物方面著手保養較為安全妥當.

我睇過幾種做法, 有烘香比狗狗做小食, (我會擔心一不留神佢地會哽親, 由於睇過有芝仔就係食軟骨哽住食道, 手術後昏迷, 最後要人道送別狗狗), 有切碎加洋菜粉做成高湯凍, (我唔係好識洋菜粉呢樣野有乜嘢營養價值, 但雪凍比狗狗, 對腸胃
好似唔係咁好)!

仲有一個做法, 我覺得最直接, 最簡單喇, 就係雞軟骨加其他肉類煮湯, 之後將軟骨連湯用攪拌器打成茸, 咁做既唔會哽親D寶貝, 又可以食到食物
全部, 真係簡單方便又實際.

反正每星期我都會燉鱷魚肉湯比3隻豬仔, 就加埋雞軟骨落去一齊燉, 既可保養氣管, 又可強化關節, 真係一舉兩得; 湯水燉好後夾起肉肉加上適量蔬菜, 又係一餐膳食喇(我一直無比老火湯豬仔飲, 燉湯都唔會耐, 所以仲保留有肉味同營養), 其他湯渣用攪拌機打成茸, 好方便呢!
結果呢個方法係行唔通
, 即使我剪晒雞軟骨D肥膏, 但燉出嚟嘅湯仍然好肥膩, 絕對唔適宜比狗狗飲用, 食太肥膩狗狗容易誘發胰臟炎, 所以方法要稍為調整, 就係將雞軟骨分開蒸熟, 用熱水洗晒D肥油, 先放番落湯度同淮山杞子一齊打碎!

因為豆b氣管唔好, 朋友建議我比鱷魚肉佢食, 我上網search過都有狗狗主人用鱷魚肉煮湯, 幫助有氣喘嘅狗狗.
我都做咗呢個食療湯水比3隻豬仔一段時間喇, 豆b依家氣管只間
有D嚮聲, 同以前相比真係差好遠; 呢個湯水對有氣管問題嘅狗狗, 係有一定幫助嘅. 如果唔鍾意加雞軟骨, 可以就咁清燉啦, 不過我3隻豬仔就鍾意食加咗料嘅:)




鱷魚肉切碎加菜可做一份主餐     用攪拌機將湯同雞軟骨混和後

材料:

急凍鱷魚肉: 骨膠原含量高, 營養豐富,有大量的蛋白質和身體必需的氨基酸、不飽和脂肪酸、維生素和多種微量元素,但脂肪含量少。鱷魚體內的一種優化核酸,常食可補氣血、壯筋骨、驅濕邪,對咳嗽、哮喘、風濕、貧血、糖尿病等有較好的輔助功效。


淮山:  新鮮嘅名為'山藥', 乾嘅名為淮山, 係狗狗有益食物之一。其營養成份甚為豐富,富含多種身體必需胺基酸、蛋白質及澱粉,另具粘液質、尿囊素、膽鹼、纖維素、維生素AB1B2C、及鈣、磷、鐵、碘等礦物質。
 
杞子: 有補肝益腎, 明目等嘅功能,可以治療肝腎不足嘅視目不明。杞子有抗氧化功能,可以延緩衰老, 過敏引起嘅眼痕淚多,都可以服用杞子。

雞軟骨:
含豐富膠原蛋白、軟骨素同埋天然葡萄糖胺 , 增加鈣質之餘仲可以有效加強關節及骨骼既健康發展.



好乖坐定定等食
達達總係慢半拍嘅!
好快食清晒喇!