2012年3月24日 星期六

勁過天文台

出發!!

今朝一早就聽到豆b乞嗤乞嗤喇, 佢真係仲勁過天文台, 每逢天氣有轉變, 不論係氣溫, 濕度, 佢都會用
乞嗤第一時間話我知; 敏感呢樣嘢就係麻煩, 煩在無法根治! 
一陣要同佢做霧化治療, 唔可以比佢症狀加深, 有鼻塞佢會好辛苦; 雖然做咗都係治標不治本, 但求佢舒舒服服, 總勝過靠藥物控制!


今日中午出咗去一陣, 一出去就會攪到好似好
忙咁!
依家每次出去都係來去匆匆, 要趕住番嚟同
3隻豬仔散步, 又要準備佢哋嘅晚餐; 一般我只會喺佢哋食完午餐先出去, 又要晚餐前趕番嚟, 朋友們都知我好似唔可以行開多一陣, 連帶親友今次喺加拿大番嚟, 明日嘅約會都要嚟我屋企附近, 諗諗下都覺得自己緊張到有D過份!

同3隻豬仔出去, 波波同豆b完全無意欲自己落地行, 只坐喺車上兩頭望; 得達達好心急喺度抓要落地, 或者佢喺屋企行得太少, 出到街要行番夠本啦;  除非天氣太凍太壞, 唔係都唔想令佢失望, 就算今日只可以行得一陣, 都叫做還咗佢嘅心願, 隻豬女都好開心!

適量嘅運動對關節, 心理都有正面幫助,
波波同豆b都唔可以偷懶, 今日我都要佢哋行咗一陣, 不過後來風越嚟越大, 行咗一陣就算喇; 明日話會仲凍, 今年天氣成日又冷熱, 一不留神真係容易冷親!


行得好叻叻喇!
達達好開心!
兩隻懶惰豬!


 

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!