2012年3月10日 星期六

壓缩空氣霧化器

霧量唔大, 但我覺得比豆b用好足夠喇!
(相片顯示唔到真實霧氣大小, 真實係好ok
)


呢幾日好細心咁研究過超聲波同空氣壓縮兩種
類型霧化嘅分別, 結果係 - 我選擇咗空氣壓縮型號!

呢兩種霧化氣, 各有各
好處; 超聲波嘅霧量較大, 而一般機種都可以自己調較霧量同風速大細, 如果要為狗狗自制一個噴霧治療箱, 將狗狗放入去, 我諗用超聲波果種較適合; 不過有一個考慮因素, 由於佢係利用電子震盪原理, 所以晶片容易損耗, 如果薄膜裂咗又要更換, 我覺得好麻煩; 我從來無用過呢類機款, 見到一般配件都較,要加水落大杯, 又細杯, 頭都大埋; 我呢D機器白癡, 都係越簡單越好喇!

http://www.veterinarypartner.com/Content.plx?A=3471



另外我仲有一個顧慮,
我擔心霧化率過大, 會對呼吸道有傷害, 如果處理不當, 唔識調較出適當霧率, 會傷及氣管粘膜, 嚴重嘅會引起肺氣腫添!

壓縮
型號就比較簡單, 無須調較霧量大細, 一般都由專業人仕設計好最適合嘅氣
, 所以睇起嚟霧量唔大; 醫療霧化器主要考慮霧化粒子微細, 只要附合能夠進入呼吸道就可以, 唔可以盲目追求大, 如果唔係適得其反, 又變咗”愛佢變成害佢”喇!

我選擇壓縮類型, 仲有一個主要因素, 我操作呢種簡單嘅霧化器駕輕就熟, 因為過去我工作嘅時候都係用
壓縮類型呢!

考慮完以上問題, 我都考慮過出產地;
其實有諗過上網買, 但未經試機真係唔太放心; 因為呢個係用作醫療用途, 我要仔細D考慮, 例如最basic嘅霧化杯, 所用嘅塑膠質料係唔係專門作醫護用途? 如果物料釋放出好大膠味, 擔心吸入咗有害嘅毒素! 

所以, 今日親自去醫療用品公司試機, 終於揀咗一部意大利小巧型嘅壓縮霧化器,
b唔係嚴重個案, 唔駛用藥, 用生理鹽水, 又或者
簡單只用蒸漏水就ok!
睇嚟用呢種專業噴霧器, 一星期做兩, 三次, 每次10分鐘都好好喇; 如果佢鼻敏感又發作, 呼吸又有嘓嘓聲, 咁我就密
D同佢做啦! 

今日同豆
b做過一次, 我唔想用面罩將霧氣太集中喇, 我只係想同佢趁早做個保養, 所以只係抱住佢用個咬嘴離開3,4吋左右, 將霧氣噴向佢鼻仔, 佢初時有D驚呀, 不過好快佢就識配合, 係度猛舔脷喇, 應該佢係覺得舒服嘅!

本來買呢部機係無逼切需要嘅, 但我咁心急嘅性格, 想要嘅嘢唔安頓好, 心裏面就唔舒服; 算啦, 早D買, 豆豆就早D舒服啦!

抱住佢離開噴嘴3,4吋左右, 將霧氣直接噴向佢鼻仔最好!

豆b聞完氣個樣好精神呢!
3隻豬坐定定等零食!



意大利 bremed
壓縮式霧化器

產品特性
-霧化粒子均勻、細微;能有效深達達到肺泡,被人體直接吸收,作用效率高。
-大眾風格造型,棱角處採用圓滑的弧線型設計;配色簡潔、美觀、大方。
-攜帶方便、機動性能佳。
-內藏式高效能、低噪音壓縮機,可連續工作;性能穩定、可靠。
-減震措施,低振動、低噪音;有效減少噪音污染。 省電、節能。
-結構嚴密、安全耐用、輕巧方便。
-隱藏式電源線設計,收納乾淨、俐落、簡潔、清爽。
技術參數
尺寸: 265mm x 135mm x 185mm
重量: 1.68 KG
電源: 參見電源適配器標牌
藥盒容量: 6 ​​mL
馬達及泵: 活塞壓縮式BD80P
噴霧流量: 5.0 l/min
壓縮機流量: 9.0-10.0 l/min
壓縮機壓力:>3 bar
噪音值: 55 dBA/1meter
噴霧值: ca 0.5ml/min
電壓供應: AC220v/60Hz
霧化速率: 300mg/min(以0.9% NaCl溶液測試)
霧化粒子:MMAD4.0~6.0 um



壓縮空氣霧化器性能特點:
1)高效無油活塞式壓縮機,霧化時不需冷卻水、日常免維護、操作更簡單方便;原藥霧化,不需稀釋,臨床效果好;幾乎沒有藥物殘留量,藥物利用率高;
2)操作使用更方便,產品備有2米氣管一根,活動餘地大,坐、躺都能用,霧化組件輕巧,佩帶、手扶方便;
3)霧化使用原藥霧化,在相對的治療時間內吸入的霧化量適宜,不易造成氣管內壁黏膜發漲,造成氣管堵塞,霧化的顆粒超細,並且不易碰撞結合,人體吸入舒適,而且能進入支氣管、肺部等器官,臨床效果極佳,特適宜下呼吸道疾病治療;
4)純機械性產品,故障率極低,維修費用低;使用壽命長,一般正常使用5-10年。
那些病變適合霧化,適合用什麼藥水霧化,這是買霧化儀器的根本所在。 並不是所有的病變用超聲霧化就能滿足需要的。 比如哮喘只能使用壓縮空氣的合適。
霧化適用於:呼吸道疾病 (鼻敏感, 咽炎、哮喘、慢性支氣管炎、支氣管擴張及長期臥床需要濕化氣道病人、無力咳痰病人需濕化氣道者、急性咽炎、急性上呼吸道感染等等)

霧化知識:霧化分為超聲霧化和壓縮空氣霧化兩種方式。
兩種霧化器簡單區別如下:
超聲霧化是用超聲的原理,把藥液打成小的顆粒,吸入到咽部及呼吸道,從而達到治病的目的,超聲霧化需要稀釋藥液,只能滿足上呼吸道病變,且易壞,適用壽命短,但價格相對便宜。
壓縮空氣是應用壓縮空氣直接把藥液打成顆粒,比超聲霧化顆粒更小,能同時滿足下呼吸道病變,不易壞,壽命長。
使用要領:
使用者在治療、保健時,應記住“一呼二吸三摒氣”為原則。 即先盡力呼出胸腔氣體,然後將咬嘴放入口中作緩而深的吸氣,再次摒氣5-10秒鐘以讓藥物沉積達到使用效果。 使用過程中應盡量使用嘴吸入鼻呼出(治療鼻腔疾病時使用鼻入嘴呼出)。 嬰幼兒、老人、體質較弱者由於種種原因難以使用以上方法操作,應盡量使用面罩。因人體質的差異,會對不同的藥物產生過敏作用,所以藥液的配置應遵照醫生的指示執行。美容護理、皮膚病治療時,應距皮膚約2cm處近行霧化治療.如有膿胞者,局部消毒用無菌針頭刺破膿胞將膿液清除後進行。 治療完畢後,應對治療儀器進行嚴格消毒,並保持儀器乾燥。



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!