2012年3月2日 星期五

一對TWINS 美容



約咗D姐姐今日上嚟同波波剪毛, 琴日又湊咗豆b番嚟, 一齊剪埋啦!

我上網搵咗D松鼠狗狗嘅相片比姐姐參考, 希望佢會做到我想要嘅效果; 結果佢算無令我失望, 佢做到同我理想嘅目標非常接近, 起碼有80%喇, 仲有果少少差異, 當然係自己狗狗嘅問題啦!

每一隻狗狗毛質, 毛量同型態都唔同, 效果係無可能做到100%同相片一樣, 我完全明白, 所以今次算係十分滿意喇; 姐姐話毛毛剪得唔多, 只係修齊整咗, OK啦, 呢個效果就係我想要嘅, 睇落好似波波嘛, 波波豬剪波波奘, 哈哈!


姐姐話波波好乖, 比豆b合作, 唔會兩頭望, 隻豆就好麻煩, 係都要望住門口, 所以比較難攪, 今次係第三位美容師嘅comment喇, 原來隻豆真係比細佬任性嘅!


下星期約咗攝影師影相, 就等豆b留喺我度, 我哋一齊出去影相, 反正佢媽媽都又要出門喇!


豆豆

 波波
D姐姐嘅官方照片

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!