2012年10月27日 星期六

精精離開我有三年喇! (精精篇)






近來差不多每一個月都寫一篇悼文, 去懷念我過咗身嘅狗狗, 6月叻叻, 8月bebe同樂樂, 9月係安安, 10月嘅今日就係精精第3年嘅忌辰!

我真係好怕回想番呢D過去!
我每次想起精精, 我都覺得心中有愧, 佢係唯一嘅一隻狗狗, 選擇咗深宵中獨自離開!
 


我一直都好後悔, 我每一隻狗狗要走, 我都有陪伴左右, 我希望佢哋安心上路, 唔好驚!
只有精精, 我無守候住佢通宵達旦, 點解我無陪住佢, 安慰佢, 一直到佢離開, 難道我同佢嘅緣份真係咁淺薄?
朋友話精精最貼心最懂性, 佢唔想我難過, 正如佢一貫風, 佢唔想帶比我麻煩!

睇過一篇文章, 佢話緣份係有, 每一段緣份都係上天借比我哋 , 衹要在擁有時 ,有真心去珍惜過 , 咁即使限期到咗 , 都可以輕鬆無悔 !

我有無珍惜過同精精嘅緣份? 問心我覺得我對佢無對其他狗狗咁細心, 就因為精精係一個安靜嘅個體, 成日無聲無息咁待在一角, 令到我好多時都會忽略咗佢嘅存在!

人就係咁奇怪, 每每要事情過咗
, 再回望, 先睇到失去咗有幾多! 
精精走咗3年喇, 希望佢奔向自由自在嘅生活, 係彩虹橋上活得多姿多彩!
媽媽答應你, 他日我哋再重遇, 媽媽一定會對你加倍補償!
多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!







只能想念你(Miss you forever)

作詞:蔡健雅
作曲:蔡健雅

愛 失去的愛 討不回來
我還有話想對你說
捨不得說 來不及說
離別的話最難說出口
你會找到新的生活
我會收起我的難過
相信一切都是值得

就放心去吧
祝你幸福和快樂 自由的飛
有天使在你身旁
就放心走吧
除了記得你燦爛笑容聲音以外
只能想念你 想念你 想念你