2012年10月10日 星期三

近日真黑仔


近日真係黑仔, 好似事事都唔順利!
最最麻煩嘅係牙痛!! 呢隻牙補咗未夠一年, 本來都好好哋, 半年前去洗牙, 牙醫檢查過口腔都無話有事, 無啦啦呢幾日痛到要死! 我真係好怕再去見牙醫, 講真補咗嘅牙再發生咁事, 都難逃兩種方法, 唔係將隻牙拔去, 就係將牙根杜死!



天啊! 兩種方法我都怕得要死, 拔牙顧然唔好, 無咗隻牙, 但呢樣都唔係我最怕怕, 一諗到滿口鮮血, 我就成個軟咗落嚟!
如果要杜牙根, 一樣咁死, 又要鑽孔, 好似
羅絲咁鑽到落底, 仲要吉針, 我諗吓都無晒勇氣, 都係食住止痛藥先, 比D時間等我透吓氣!
牙痛真係令人無晒心機, 但仲要有心理準備, 我都知逃唔開坐上牙醫嗰張寶座嘅呢一劫, 唉! 真係有如要上斷頭臺 :(

自己已經好煩, 波波又嚟痾爛, 琴日好好哋, 照常食完早餐去便便, 頭半段都係正常便便, 尾果D竟然係水狀, 仲混有血絲.
唉! 又發生咩事呀? 中午即刻禁食, 等佢腸胃透番陣先啦!
幸好一直都無異常嘅狀況出現, 佢其他一切都算正常; 到咗晚上我比少少南瓜雞肉飯佢食, 到咗今朝一樣咁食, 佢便便就正常番!

好多狗主都話呢個餐單對
軟便好有效, 估唔到又真係work喎, 真係上天見憐唔好要我再煩多樣, 等我集中勇氣去受死, 一於下星期去見牙醫啦!

本來天氣好好應該同佢哋出去行番一轉, 但真係無乜心機, 三隻豬唯有再喺屋企互相嬉戲, 呢個係養一隻狗狗唔會得到嘅便利 :)
波波梗係上我張床休息啦!
達達幾時先有勇氣由床仔踏晒D腳仔出嚟?
豆b keep住每晚聞氣暫時touch wood 啦!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!