2013年11月14日 星期四

世事無絕對 (w/album)

相片連結



今朝早起身覺得有D寒, 望出外面太陽又唔曬, 都有D凍嘅感覺; 不過無落雨天氣唔錯, 就同佢哋去街街啦!

咁大風同豆b著番件衫仔, 呢個係潺豬; 達達近日都滲少少鼻水, 做多D啦同著埋喇, 不過佢好抗拒, 同佢著衫好似要打交!


其實咁係好事, 年初甩毛嘅時候, 唔著衫仲衰, 佢會收埋自己唔肯出去嘅; 咁即係情況唔壞, 佢仍然自信心爆棚, 覺得自己好靚女 :)







本來波波就唔使著衫
但我想試吓好似thundershirt嘅效果, 件衫唔大, 彈性唔錯, 就同佢試吓啦; 因為無咩太陽, 我無同波波戴太陽鏡, 但都帶埋出去, 太大風可以擋D灰塵啦! 

真係好古怪, 佢今日行, 好似唔係好想行, 唔通因為著咗衫? 但佢以前著衫無問題喎?!!
面部表情繃緊晒
, 要一路用零食引佢先笑番!




  




見到都大風開始有太陽, 有D撐眼喇, 咁同佢戴番個眼鏡啦, 隻仔好似上咗鍊咁, 即刻生猛番晒, 一枝箭咁向前係咁跑 ~~







 


世事真係無絕對, 買呢個眼鏡嘅初期, 我一直都諗住最終會比咗豆b,  所以先唔敢買兩對; 而開始時佢咁抗拒, 行都唔識行, 點會諗個結果係咁出人意外!










豆b就如常啦, 佢咩嘢都唔會抗拒嘅, 有零食就OK啦 :)
 
今日都有途人要影相, 人家一叫, 佢就望住人笑, 真係抵得佢吖!
豆b真係好隨和, 戴住個黑超行喺街上細細
咁, 又真係幾有趣架!





達達都係行得麻麻, 無前幾個月咁好喇, 但食咗花藥,  算比較好啦
; 一路行我一路鼓勵佢, 同佢傾偈, 讚佢叻女話佢乖, 佢起碼仲肯行!達達都係好得人緣, 途人都話佢又靚又乖, 會跟住我呀; 但其實係我配合佢嘅步伐, 我就住佢咋 :)




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!