2013年11月25日 星期一

水上運動 (w/album)


相片連結
3隻豬浸微泡牛奶浴, 梗係達達豬浸第一啦, 呢部機都係為佢而買嘛!

達達豬落水後好緊張, 唔肯坐低, 全程企住咁會好
攰, 我唯有安撫住佢啦; 由開始一路我都用雙手將佢傍住, 咁佢先安定落
識笑番!


扶住達達豬就無咁緊張啦!


近幾日發覺達達後腳好差一路以來佢間歇都有D脚震震喇, Dr. H關節係有D移位, 但未到好壞嘅階段, 但都要小心唔好跳啦; 達達豬從來都唔會跳又跑理論上唔會咁快退化, 但見佢企住都有D搖擺, 真係好擔心啊, 都係要比醫生check吓喇!


關節問題都無咁驚, 最驚係牽涉到神經線問題, 咁就慘!
book咗
Dr. H同達達檢查, 不過星期一佢例假, 又要擔心多一日喇 :(
救神拜佛都唔好有大件事啊, 呢隻豬點解咁多事㗎 :'( 

今日做浸浴之餘, 都加深D水等3隻豬做做水上運動, 希望佢哋關節肌肉可以強化, 尤其現階段嘅達達, 喺溫水做完運動我再幫佢按摩吓, 應該有D幫助啦!

twins對浸浴都好似幾享受啦, 我發覺唔好咁早整濕佢哋個頭佢哋無咁抗拒㗎, 下次都係唔好咁快整濕達達嘅頭髮!


波波最enjoyed, 好relaxed :)
豆b都要扶住吓


波波好大力拍水啊!





 


 

3隻豬都係一樣啦, 浸到最後5分鐘, 我加深水量, 扶住佢哋等佢哋用手脚拍水運動吓, 一定要扶住穩定佢哋身體, 一來唔小心吸入水份佢哋會好驚, 如果不幸濁咗入口, 做成吸入性肺炎, 咁就大件事喇, 分分鐘命仔都無埋!
所以我非常小心
, 對於達
咁緊張嘅性格, 我要用手托住佢頭仔啦!

 


twins好叻, 識抬起頭用力拍打, 攪到我成身濕晒!
等佢哋習慣晒, 我就買件浮水衣放水落浴缸等佢哋做游泳健將啦!



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!