2013年11月19日 星期二

豬朋狗友 - Rescue Remedy (w/album)

相片連結


寫咗呢個blog, 交咗好多無"豬朋", 但有"狗友"; 佢哋都係廿四孝媽媽, 志同道合 :) 

我哋嘅話題大都係環繞住狗狗嘅生活內容, 不過最常分享, 係狗狗嘅補充品!

講開好巧合, 我一共認識咗3M字頭嘅網友, 可能大家都係對狗狗super緊張啦, 大家已經由網友變咗朋友; 佢哋一個養咗一隻西施, 一個係養兩隻曲架, 一個係3隻哥基嘅媽媽, 都係從網上認識, 再見面, 再變咗朋友:) 
佢哋不約而同都係可以為咗狗狗, 四處搜尋搵料,  同我一樣都係癲到無人有 :)



希望呢隻幫到波波啦!


最近同Mi傾開狗狗用花藥, 原來佢狗狗都有用, 但同我用嘅係唔同品牌, 佢話覺得
幫忙唔係太大!
波波之前花藥mellow out 都幫助唔大, 但達達用同廠嘅ego builder, 就有明顯效果, 咁都係要睇夾唔夾喇; 我建議佢狗狗CC試用達達呢隻, 而我波波就試用佢隻配方, 唔同品牌用唔同配方, 可能有唔同效果喎!
佢話上次從美國訂番有spare, 今日佢放假拎過比我, 真好:)
 

達達行得好差!


約會時間未到, 同3隻豬先去街街; 今日豆b氣管好差, 無比佢行喇今晚又要聞氣啦; 達達都行得唔好, 好易受到驚嚇, 波波見到狗又吠好煩, 都係番上平台算喇!





同Mi一齊上番平台


到咗約會時間, 決定一齊上平台同3隻豬玩, 過咗一陣特然出現手中拎住玩具槍嘅小朋友, 快D走頭, 唔想有任何不快; 下次搵個時間叫佢帶埋佢嘅狗狗, 等3隻豬都認識吓新朋友!



 



Description
  • Original Flower Remedies
  • Natural Stress Relief for Pets
  • Veterinarian Recommended
  • Safe and Gentle
  • Homeopathic
For a calmer animal, try Rescue Remedy to restore emotional balance whenever your pet is under pressure.
Appropriate usage times include:
  • Visits to the vet or groomer
  • Stress caused by loud noises
  • Excessive barking or hissing caused by stress
  • After a shock, a fright or mistreatment
  • Any emotional crisis
Natural Stress Relief for Pets
For years, Rescue Remedy has been recommended by veterinarians for animals worldwide as an emergency remedy to help calm pets in all kinds of stressful situations. This alcohol-free formulation is suitable for use with all animals, including dogs, cats, horses and birds.
Rescue Remedy is a combination remedy for crisis use. The full system of 38 Bach Original Flower Remedies can help with any kind of emotional imbalance. If symptoms persist, please consult a veterinarian.
Indications
Recommended to reduce animal stress and tension.
Suitable for use with all animals, including:
  • Dogs
  • Cats
  • Horses
  • Birds


佢仲介紹咗一款silicon嘅梳比我, 話同狗狗按摩一流.
! 等我買埋番3隻豬有皇帝式嘅享受!
自問我對自己都無咁高要求, 難怪阿女都會講句人不如狗!



http://www.petandme.net/en#produkt


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!