2014年1月20日 星期一

達達第8次針灸

呢個樣好似好開心㗎

兩個月落達達共做8,  原本諗住做到月尾, 都過年啦, 就會歇一歇, 跟住用順勢治療!
 
一直以來達達做針灸都好合作, 不過今日過程中唔知出咗問題?  
前半段時間都ok, 後尾針到腳仔, 佢就猛掙扎猛, 仲成身震晒, 好唔like!
我最肉赤聽呢D尖叫聲, 決定早少少比佢休息吓, 下星期唔去喇!





我唔知係咪吉針時佢覺得痛? 今日返佢又好似之前, 情況係從無好轉咁, 兩邊脚都震埋:(
可怕嘅係當我想幫佢做吓按摩舒緩, 發覺今次
針灸係出咗問題啊!

唉, 無謂網上唱開喇,  算我哋黑仔啦; 既然椎間盤方面病情算係受到控制
,
針灸又似乎完全幫唔到佢嘅脚仔,  無謂再去喇, 我決定早D開始順勢療法.
 

我配嘅藥中有一隻係針對hindleg back weakness, 我希望對佢有幫助, 我對呢隻藥抱有好大期望, 呢隻藥好似講中晒達達症狀,  咁都唔夾我真係唔知點算喇!





HindLeg Back Weakness  Animal Prescriptions
·  Natural support for pets with old age weakness in backend
·  Relief from rear leg trembling and weakness.
·  For all species and ages.

*Natural formula that works on repairing or supporting back end quarters of leg weakness, Support from  muscles weakness, nerve repair, back leg shaking or trembling, joint stiffiness,  arthritis.
use for all animal species.



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!