2014年1月25日 星期六

天佑我也




偶然搵到一個外國嘅網站, 係講述狗狗椎間盤病變問題, 資料
詳細!
無論係手術
治療還是保守治療, 都列出好多要點, 有關一般會比咩藥物, 有咩保充品可能幫到呢個病, 術後運動等等, 全部都有得睇; 當然各家長都要過濾吓內容, 唔係一面倒咁信晒,  如果狗狗有呢個病,  我好推荐呢個網站, 可以抽取你認為有幫助嘅內容同醫生商量!

文中有幾點, 其中一點我覺得好sad, 咁即係波波同達達永遠都唔可以好似以前咁玩摔角喇 :(




http://www.dodgerslist.com/literature.htm
 

Never again activities:
  1. No more stairs. Use ramps indoors with furniture and on outdoor steps to help decrease impact on the spine. No more jumping up or down, those activities increase impact on the spine.
  2. No tug-o-war, pulling games.
  3. No killing the prey, via shaking toys.
  4. No zig zag running.
  5. No rambunctious playing with other dogs.
  6. No sitting up or standing on back legs. 
  7.  
  8.  
仲有幾個要點, 講起真係要抹一 額汗!
文中引述狗狗困籠休養後, 即使好轉, 都要留心唔好比佢滑倒, 唔係正在修復嘅椎間盤因跌倒被擠壓, 有可能有更嚴重嘅損傷!
是以我唔係面對達達, 都一定困佢一個入圍欄, 係好似好慘, 但都係一個短時間, 好過佢再受傷啦!




日前我入房講一個電話, 困住達達喺圍欄, 點知我一轉身就見到達達, 一支箭咁匆向我喇; 我都未及伸手接住佢, 就見佢成個滑低打咗個跟斗, 嚇到我標晒冷汗!
還好達達未見嚴重損傷, 天佑我也!


但我真係嬲到爆, 叫咗工人姐姐唔可以放達達, 佢永遠都好似夢遊病患, 你叫我點敢出街, 行開一步都可以咁慘 :'(



現階段達達真係要休息多D, 要比脊椎修復時間, 我一定在我監察下先會比佢出同波波玩, 仲要睇住要玩得斯文!
不過兩隻豬都乖, 只要坐埋一齊都好滿足喇, 最鍾意一齊瞓覺 !



入夜毛毛薄咗, 又開始著衫生涯 :(





多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!