2014年5月2日 星期五

愛心頸箍




今朝餵早餐, 放豆b由細籠出圍欄, 佢跑得好快, 似乎行動已經恢復得七七八八, 隻手都有番力, 但個頭仔都仲係有D側, 條頸未得!


可能佢由冷氣房出廳, 未適應室溫, 一連打咗幾個乞嗤, 嚇到我傻晒, 因為佢個頭仔fing得好勁!
 


之前達達腰椎出事, 我猛爬文, 見到台灣嘅動物醫院, 會為頸椎問題嘅狗狗戴上頸箍保護, 呢D做法我覺得好窩心, 有D嬌少嘅狗狗無適當size醫師會為佢哋縫制, 台灣嘅狗狗真係幸福!
D貼文同圖片我記咗入心, 今次豆b頸仔出問題,  呢D影像第一時間浮番出!
 

我都想為b親手縫制, 但我好怕好心做壞事, 如果豆b抗拒, 猛咁fing頭咪仲衰?

http://osama.pixnet.net/blog/post/46652800-%E6%B3%A8%E6%84%8F%E7%89%A0%E5%80%91%E7%9A%84%E8%84%96%E5%AD%90%EF%BC%81




諗起豆b有頸巾, 之前佢氣管差我都有比佢圍住, 可以保護條氣管仔嘛, 即刻拎出比佢試戴!
豆b無fing頭, 咁ok; 即刻動手為佢做愛心頸箍
:)


又係廢物利用, 之前達達唔鍾意著樽領, 我將條領剪咗落黎, 見到咁軟熟留起咗睇吓日後有無用, 剛好今次正用得著喇!
我加入少量海綿等支持更好, 然後又再三考慮要點配戴係最好;
過頭穿? 用魔術貼? 都驚就唔到力度, 陣間chok親條頸真係有冤無路訴, 最後決定綁帶最好!



頭係大忌, 戴住可以限吓位!



豆b無抗拒,  觀察咗好耐都OK, 最好係無阻礙佢瞓覺, 真好 :) 唯一擔心圍住條頸佢會好熱, 咁開住冷氣都應該舒服啦!

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!