2014年5月24日 星期六

小GG, RIP!


小GG, 願你 Rest in Peace!
唔識點去形容呢件傷心事, 好似有好多嘢塞咗喺個胸口, 但又拎唔到出, 頂住頂住 :'(  
原來有時心痛係好難宣之于口, 好難講種感受; 雖然小GG唔係我嘅狗狗, 但我親身送別佢嘅時候, 真係好難過好難受!





小GG係我3隻豬嘅朋友,  記得上次過我屋企同3隻豬玩, 達達竟然比佢入圍欄, 好奇怪達達會任佢自由行, 呢D就叫做緣份喇; 記得豆b初步到, 達豬係死守住圍欄門口, 唔比佢入去㗎



一路都planned住話放假安排一齊玩, 但唔係天氣熱到唔想出門, 就係滂沱大雨舉步為艱, 改期再改期, 點知次竟然係唯一嘅一次到我家作客!

 









唔想叫A節哀順變, 點解要制哀傷? 點解要變幻? 呢種變故根本係接受得逼於無奈, 點解唔盡情發洩大喊一餐?
之後, 就要收拾心情, 同小GG好好道別喇!
生命 - 有如
歿嘅浪花, 濺起再沉下, 只好看化!


 
 

但A你已經做得好好, 做咗一切可做, 雖然難過傷心免不了, 但我一直都係咁講, 可以傷心, 但唔可以有遺憾, 你已經比咗小GG最好, 佢一定會知道!

小GG唔好回頭, 唔好牽掛,
路!
從今後脫離疾病同痛, 喺彩虹橋上做個健康快樂嘅小天使, 唔好留戀今世嘅路途!


同小GG一齊去影樓影相



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!