2012年12月5日 星期三

肝血不足

小型犬配方,10-15KG每日一罐!
佢地3隻加埋剛好5KG, 咁每日夾埋飲半罐啱啱好

今年年頭, 同A一齊行寵物展, 見到有介紹寵物人參雞湯, 我都買咗兩罐番, 比D豬仔試吓!

呢款湯係CAU獸醫診所李恆年醫生同百補寵物中藥坊
劉克家醫師一同研制, 我就比較放心, 上次開咗比3隻豬仔飲, 佢哋超鍾意, 不過飲完我又無特別留意, 由得佢不了了之 :)



TCM Traditional Chinese Medicine


最近睇脫毛症case, 睇到美國有狗狗Frodo有脫毛症, 佢有用薑黃素呢隻補充品,然後幾經轉節最後去睇中醫, 醫生話狗狗肝血不足, 所以有甩毛症狀, 雖然Frodo有做過正規血檢, 肝臟係無問題, 但中醫師話呢種肝血不流暢, 驗血係睇唔到, 佢治療辦法係同狗狗補肝!









http://www.tigertailfoods.com/health-matters-nov-10.php


奇蹟地狗狗情況真係好轉, 毛毛生得唔錯, 我有同H醫生講過呢個例子, 可惜我哋唔佢提及嘅"Bu Gang Tan"究竟係乜嘢中藥材, 我花咗好多時間真係無晒辦法!

後來回心一想,就算我知呢隻係乜嘢藥, 都唔敢亂比達達試啦, 一隻藥用份量多少係好關鍵問題, 可以幫佢同樣都可以殺咗佢,  不如諗吓點可以安全咁吓肝啦!








 
於是就記起呢隻藥膳, 反正天氣寒冷, 都適合進補:) 李恆年醫生講過即使有食西藥都唔怕衝撞, 仲可以強壯身體, 令病況加快痊瘉添; 我會安全咁同西藥隔開長D時間, 咁應該無問題!

波波細時個肝唔好, 豆豆又比較怕凍, 加上達達個甩毛症,  啱晒佢一齊品嘗; 今日我訂咗強肝膳方番嚟喇!
無所謂啦作為食補, 唔長毛起碼可以飲啖靚湯啦!








強肝膳方

選配人參、靈芝、黨參、黃柏、蒲公英及雞肉烹調製成 ,針對由於老化、中毒及感染引起的肝功能衰竭或不足 ,強肝膳方為配合治療的最佳營養 ,可促進療效.  


睇到呢張相你哋會話”駛唔駛咁緊張呀?”
就住角度去影佢好似無出好大問題 :)
但真實情況已經去到咁喇 :'(
我好難乜都唔做望住佢甩清光啦!
都要盡努力嘗試幫忙嘛!

 


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!