2012年12月6日 星期四

靈光一閃 - 補肝湯(Bu Gang Tan)

希望呢隻強肝膳坊幫到達達

Wahaha! 我真係好蠢呀!!!!
連日來都上網猛咁搵, 究竟美國松松Frodo食嗰隻中藥"BU GANG TAN"係乜冬冬呢? 一路都朝住呢個方向, 喺一堆中藥材裏面去搜尋呢個藥名, 但搵咗好耐, 都係徒勞無功!


真係唔知點解, 甩毛多咗佢就唔會笑, 上次都係一樣??

今日朋友V send比我好多圖片, 都係一堆堆中藥材, 原來"BU GANG TAN"唔係一隻中藥, 係好多中藥材集合埋嘅一條藥方, 到今時今日我先靈光一閃, "BU GANG TAN"用國語來唸, 原來係"補肝湯"!!!!!
真係個腦少咗條筋, 完全無諗過呢個方向, 一味就猛搵單一隻藥!



 

咁又真係誤打誤撞都比我走對咗方向, 諗住都係朝住補肝呢條路去行, 訂購咗補肝湯; 唔通上天有意比我幫忙, 喺未搵到"BU GANG TAN"係乜嘢藥都引領我呢個方向, 比達豬飲補肝湯?

呢隻湯味道好香架!

多謝V解答咗我嘅疑問, 我真係好開心, 依家我又再充滿希望喇;
我諗人生就係靠一個一個嘅希望延續落去, 希望我可以keep住呢個而不捨嘅精神, 永遠心存希望 !!!




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!