2012年12月27日 星期四

Laser Therapy??

剛又搽完Emu Oil喇!

真係好多謝各網友咁關心達達! 當琴日出咗post, 講及達達嘅事, 網友G立刻比我資料, 叫我嘗試用Lasercomb!
立刻上網搵料, 我一向都小心行事, 我唔介意用無效, 因為所有treatment都係個個接受唔同, 都係因人而異, 但首要條件係安全無副作用, 唔可以傷害到達達豬!

睇落呢種梳有多年歷史, 當然都係有
又有, 我主要係睇對動物有無害, 唔敢亂用一餐; 我記得好耐之前我都睇過外國有用照燈嘅方法去治療狗狗脫毛症, 同用melatonin調節晝夜節律嘅原理,會唔會都係一樣, 都係改正咩日照問題? 不過我搵唔番嗰篇article, 但搵到另一個實例, 都係同狗狗照燈, 原理係曬太陽咁, 係有幫助, 咁又加強咗我有信心想試一試!

http://www.aire-rescue.com/index.php?id=970






經過同朋友討論, 認為應該先完咗Emu Oil嘅療程再開始, 亦應該對每個療程有一定耐性, 唔好左搖右擺咁快動搖!

咁都啱嘅, 用咗咁短時間, 又唔係仙丹:)   
又唔想同一時間加太多不同治療, 都唔知邊樣有用, 到最後都唔知應該out邊樣先啱!



決定所有治療keep住做足3個月, 然後再作打算;
我諗呢個Lasercomb會係我下一個嘗試嘅目標
再多謝各位朋友, 感激你哋有同一心意, 都係想幫達達豬!

 


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!