2013年4月11日 星期四

壓力咁大?



今朝早同工人姐姐一齊去街市, 要買D拜山用品, 順便同佢講解吓各樣食材; 我哋一路行一路講緊嘅時候, 突然有個女人從後面好大力撞過嚟, 我回頭睇吓咩事, 見到一張充滿仇恨嘅面孔, 大大聲喺到鬧! 佢話有幾千蚊請個工人好巴閉咩, 喺度speak English.......我真係O嘴, 咁都有罪?
依家D人係咪壓力咁大, 頻臨黐線喇, 咁都有得鬧一餐, 咁都有得罪到佢?
工人姐姐問佢講乜, 做乜咁惡死, 我講比佢聽之後, 佢話如果佢識中文一定鬧番佢; 我話口舌之爭好無聊, 而且一個唔正常人, 少理為妙!




V真係一個名乎其實嘅DOG LOVER, 佢都好鍾意我嘅豬仔, THANKS!

多謝V比好多資訊我, 等我認識更多有關狗狗常有嘅問題!

跟住番屋企餵3隻豬仔, 下午又要同佢哋出去, 雖然天色唔太睛朗, 但無落雨已經好ok; 今日好開心因為約咗V過嚟; 我想比佢睇吓波波嘅表現係咪壓力, 有咗情緒病!
唉, 人同狗狗都壓力咁大??


但佢覺得波波正常, 係有時稍有緊張, 唔係好大問題; 佢覺得波波係BOSS仔, 咁都係架, 屋企入面佢最巴閉啦 :)
不過今日好奇怪, 一隻狗狗都無遇到, 所以佢見唔到波波嗰種撲同吠
!

喺街上行咗兩round, 一齊上平台玩, 同3隻豬一齊跑, 運動埋, 因為我唔跑佢哋又唔跑, 係都要我帶 :(
今日波波都有情緒失控, 比小食時豆b過嚟佢又打交; 以前係唔會有咁嘅情況, 佢哋可以排排坐等食, 依家好難; 波波有護食心態, 總係覺得受威脅, 食嘢行近D佢都發晒矛, 又無發生過咩特別嘅事, 點解呢?





工人姐姐今日影相麻麻, 矇查查 :)




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!