2013年4月7日 星期日

破壞皇

佢本來都頗集中精神,我叫佢會聽話 :)


帶波波出街有時真係令我好尷尬, 見人見狗都會吠; 避得開嘅我都盡量避
開啦!
佢可能係一隻敏感嘅狗狗, 覺得一D聲嚮好可怕, 佢聽過小朋友尖叫, 狗狗大聲吠, 每次再見到相似物體, 都令佢聯想番出嚟, 呢個係其中一個原因, 過只係我嘅估計!


孤無論係咩嘢原因導致佢吠, 都係感受壓力嘅一種發洩, 我唔可以強行用一D方法去制止, 去懲罰起佢; 咁做會令佢壓力更加深, 真係唔好制, 我會嘗試慢慢調整佢嘅心態, 係未成功之前, 我可以做嘅係將佢嘅壓力移除, 無必要令佢咁緊張啦!


每當我見到其他狗狗我選擇調頭走, 好多時都會見到主人們輕鄙嘅眼神, 好似同我講, "你隻狗好巴閉咩!"
我唯有苦笑, 但唔可以因為咁, 要波波勉強承受啦!

作為你狗的代言人,是非常重要的。如果你知道他不自在, 不要害怕帶他離開。如果其他人是不會走的,- 你走。
許多人因為尷尬的情緒所困擾,最後狗狗因此而受苦。
Being your dog's advocate is very important. Never be afraid to remove your dog from a situation you know he is not comfortable in. If the other person won't move away - you move.
Many people get stuck in their own emotion of embarrassment, and the dog suffers because of it.



仲有一D不負嘅主人, 容許佢嘅放繩狗走過嚟騷擾, 呢種都係一個強大壓力來源; 試想對方自由自在咁走過挑釁, 而波波被狗帶牽引, 佢當然係佔下風啦, 除咗大聲吠, 佢可以點?
我不時都會睇有關嘅文章, 都會講及小型狗嘅心態, 要知道每個生物都有防護本能, 遇到佢唔鍾意, 擔心嘅, 都會用佢原始方式表達, 需要發洩出嚟; 所以我唔會因為波波吠用上一D輔助品去制止佢!

訓練一隻小型狗, 理論上同訓練大型狗無太大分別, 但仲要更細心, 我一直都做得唔好, 無比到信心佢, 真係唔算係一個合格嘅主人!
將佢抱喺手上我哋認為係愛錫, 但如果佢面對挑釁,佢會視為失去自由, 所以我明白波波吠嘅原因!
呢個都解釋咗佢同其他狗狗gatherings時唔吠嘅原理, 佢可以自由自在咁走動, 就無壓力產生!

下面條LINK係一篇唔錯既文章, 大家可以參考吓!
http://www.whole-dog-journal.com/issues/15_12/features/Training-Tiny-Dogs_20654-1.html

今日星期日, 原本唔會出去, 但都決定帶波波出去行, 等佢多D出外, 希望佢會有改善啦, 不過如果佢感覺唔自在, 唔鍾意上咗繩認識新朋友, 佢可以選擇避開, 佢有權"SAY NO"

我從新開始友善訓練, 只要波波見到狗狗唔吠, 即使一眼, 好遠距離, 我都賞佢小食!
呢個訓練當然要持之以恆, 主要係誘導佢有好嘅聯想, 見到狗狗會有好事產生; 今日出去一直都好好, 遠
距離見到狗狗比小食, 佢想轉身就轉身!

但好不幸, 一隻放繩史立莎快速衝埋嚟, 我哋已經避到貼近牆邊, 佢都
衝前接近; 咁大刺激波波小食都唔要啦, 又吠又撲:(
真係好討厭, 呢D自私嘅人好乞人憎, 如果狗狗有拖繩, 我可以控制一定嘅
距離就轉身, 但呢D破壞皇, 任我點做都全盤破壞晒, 將我嘅努力一吓就打沉!

本來波波好開心, 之後就充滿警戒, 每起行前都定住望勻前後左右, 咁神經繃緊, 好可憐啊!

今日同佢行咗45分鐘, 前半段好enjoyed, 之後, 一切變晒 :(




前面有狗, 警戒中!
有壓力!
見佢咁緊張好心痛!
本來跑得好輕鬆!
希望每日都可以偷到一D自由自在嘅時間!




又一件不幸事件, 雖然發生喺台灣, 但其實到處都一樣, 放繩狗做成嘅傷害, 佢主人有無諗過? 嚴重一條生命就咁無咗, 即使身體無受傷, 但受驚帶嚟嘅心靈受創都好大遺害, 點解繫條拖帶咁難呢?
https://www.facebook.com/heimi.wang




多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!