2013年4月13日 星期六

BAT訓練



今日星期六, 無出去; 一來都係避開太多狗狗, 二來要喺屋企等安裝寬頻!
豬仔們唔出街就喺度瞓
, 咁都係好事, 覺都可以消除壓力, 就等佢哋大覺啦!

上次V過嚟, 帶咗隻花藥比我, 再比波波試吓有無幫助, 呢隻係我以前未用過嘅, 又睇吓有無影響到波波啦; 因為達達用花藥係有唔錯嘅效果, 唔通係我之前錯誤評估, 用錯咗formula比波波?
今次用
Cris Ease, 波波用完係好似有放鬆到, 唔知係我心理作用定係今似真係撞番中!

波波多咗, 無成日瞪大對眼, 係明顯見到; 再用耐D再觀察吓, 希望真係幫到啦; 波波突然咁緊張我又諗唔到發生過D咩事, 有時可能我覺得好少事, 根本無放上心, 但對佢傷害, 根本係我估計唔到, 如果花藥可以幫忙過渡咁就最好喇!

Flower Essences - Cris Ease (1oz) Never leave the Barn without it - Animals and CrisEase™ - they go hand in hand.  Animals are always getting themselves hurt and feeling the stresses of being asked to do things that are not natural to them.  This is the emergency blend to ease the traumas and stresses of their experiences, past or present--emotional or physical.  Whether your animals crash through a fence or get into any sort of accident, the scars can be difficult for them to get past.  Turn to CrisEase whenever there is a shocking situation that overfaces your animal leaving them traumatized, shaky and off-balance.  CrisEase can resolve the crisis and bring a greater sense of peacefulness to your animal.
CrisEase before, during or after stresses and trauma reduces the overall impact of the event.  Keep a bottlle of CrisEase in your cabinet, your car or tack trunk to always be prepared for anything that might confront your animals. Remember, ease the next crisis with CrisEase and never look back!

花精自然療法 - 緩解危機
有動物就要有 CrisEase - 緩解危機 他們應是齊頭並進.   動物總是容易令自己受傷而旦他們會感覺被壓如果 要求做的一些 不自然的事情.   這花精是緊急用的, 他以紓緩   過去或現在的創傷和壓力, 情緒或身體.  例如, 如果你的動因圍欄愛傷, 化表面疤痕可能已癒合, 佢內心的會很難癒合.  用 CrisEase - 緩解危機 每當有是一個震驚的情況令動物創傷, 不穩定和有障礙.  CrisEase - 緩解危機 可以助解決危機,並帶來安樂比你的動物.
CrisEase - 緩解危機 壓力和創傷之前,期間或之後能助減少事件的整體影響. 時常帶備一瓶 CrisEase - 緩解危機 在身邊讓 你除時可以幫你的動物.   請記住下一次有危機的時後用CrisEase - 緩解危機 ,永不回頭!


自己就上網搵資料睇吓點去幫波波面對外間嘅挑戰, 見到其他狗狗同小朋友我應該點做; 原來我誤打誤撞都做啱咗DD架 :) 有一個訓練BAT (Behavior Adjustment Training), 同我嘅做法都有部份相似!
呢個係一個幾好嘅訓練, 唔會傷害狗狗嘅心理,
等我再花多D心機學,  誤我最怕就係做錯會對佢情緒有負面影響, 越幫越忙嗟!




Link: BAT


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!