2013年4月4日 星期四

多謝體諒 (w/album)

等佢前胸嘅毛毛長齊就perfect喇!
相片連結

阿女話呢兩日會有郵包寄到, 叫我留意吓, 咁晤出去住喇, 今日同達達豬沖番個涼啦!
距離上次沖涼足有兩星期喇, 應該一切都可以回復正常, 慢慢等佢短短嘅毛仔長出, 然後要好好保養 :)
今日用emu oil shampoo, 跟住用扶養泥做番個spa先, 等佢D皮膚同毛髮都多重滋養, 佢呢身毛毛用咗我唔少心機, 真係有血有汗 :D





準備好沖涼用品, 抱達達入洗手間, 工人姐姐話未見過濕身嘅達達豬, 可唔可以入嚟睇吓; OK啦, 咁叫佢拎埋個相機影番幾張相啦!






達達沖涼好合作嘅, 無困難, 好快攪掂晒;
嘅毛毛真係生得好靚, 比未甩毛前仲更好, 無晒黑毛, 毛質有光澤, 真係不枉我花咗咁耐時間; 依家再等佢胸口同尾巴嘅毛毛再生長D就perfect喇!



 
沖完涼隻女好high呀, 又跑嚟跑去自己玩一餐 :) 食完午飯佢
CC喇, 訓到熟晒!






今日都有毛毛雨, 達達又咁, 唔同佢哋出去喇, 勞師動眾咁攪一餐, 如果又行得一陣, 就激死我喇!
但都堅持住帶波波出去跑, 希望佢會開心番啦, 都唔知點解佢最近咁情緒化!






自己一個帶波波較簡單, 不過可能今日假期, 比較多人出外, 我等電梯都等咗一段時間; 我唔想同小朋友一齊嘛, 困住電梯入面如果波波吠就好尷尬啦!
終於等到得番我一個人, 入咗電梯, 但又比人按停咗 😰 
,有一大群人入咗嚟, 好大聲傾偈, 波波吠喇!
佢好緊張成身震晒, 空間咁細人又逼, 仲要咁嘈, 實死啦!



有位女士話佢隻狗狗都會咁, 一出街見到多人多狗狗, 都會震晒; 我唔放過機會介紹波波條黃絲帶, 呢位女士話咁下次帶狗狗出去, 都要用
上黃絲帶 :)電梯內嘅人都好感興趣, 佢哋話以後街上見到黃絲帶狗狗, 會識比佢有足夠空間, yeah, 多謝晒!!!
都仲係好少數人知道呢個黃絲帶活動, 我一個人都唔知點去推廣, 唯有搵到機會, 講得就猛講啦 :)
 
同波波一齊跑, 唔使就住姐姐推車仔, 波波行得好輕快, 我都係同一做法, 見到其他狗狗就帶佢轉身行, 明顯咁做波波比較relax, 佢無吠; 行咗45分鐘左右, 又落雨喇, 總算比波波跑過, 都算好好啦!


去完街街開心晒 :)


回程搭電梯又係一樣, 總係避唔開同其他人一齊, 都無辦法!
今次仲要有小朋友, 波波又吠起上嚟, 我唯有say sorry, 又一次解釋黃絲帶!
我話波波係一隻敏感嘅狗狗, 所以我繫上黃絲帶, 請大家多多原諒; 大家都好明白, 叫我唔好介意, 媽媽仲收埋個小朋友喺身後, 同波波講唔使驚, 走咗喇!

好多謝大家體諒, 我呢個黃絲帶媽媽今日好感動呀!

 


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!


Some dogs need space If you see a dog with a yellow bandana, a yellow ribbon, or yellow on the leash, harness or collar this is a dog who needs some space. Please do not approach this dog or its people with your dog. They are indicating that their dog cannot be near other dogs. How close is too close? 
Only the dog or his people know, so maintain distance or give them time to move out of your way. There are many reasons why a dog may need space. 
Read more at gulahund.se, http://yellowdog.se/. A world wide campaign. Thank you! 
Those of us who own these dogs appreciate your help and respect. http://gulahund.se/