2015年3月21日 星期六

吊頸都要透氣 (w/album)

相片連結


都唔知點湊好呢3隻豬?

琴晚達達嘔咗一次, 見佢嘔完好攰去瞓覺, 心諗等佢休息吓就無事, 狗狗嘔一次半次唔係好大問題, 好小意思嗟; 但係見達達反來覆去, 瞓到成日轉換位置, 我就知佢極唔舒服, 我D擔心病又開始 :(
達達唔同波波, 一向瞓覺唔會咁, 已經夜深, 總係夜晚先出, 咁我點敢瞓?


一路觀察住達達, 見佢漸漸可以熟睡, 我放心D喇, 佢瞓咗一個鐘左右, 又開始吖吖咁叫, 要去尿尿喇; 見佢精神番, 稍微安心, 可以去瞓覺!

呢3隻豬到底咩事, 要同我咁玩? 近來總係排住隊搵麻煩, 好彩嘅係A/B/C, 一個接一個有事, 唔好彩就
A+B, 千萬唔好A+B+C呀, 真係吊頸都要透氣啦!

波波今日都無大改變, 仍係有側住身行, 但當我同佢用gelotion按摩
嗰時, 就發覺佢應該仲有痛啊; 當我按佢右面身體, Dr.F話佢痛嘅位置, 佢會縮起手, 但我試吓按佢另一邊, 佢㗎; 希望呢個係佢側身嘅真正原因, 又或者係隻鬆咗嘅牙仔影響啦, 起碼唔係有危險, 咁情況只係要比D時間!

今日朋友Mi會帶埋佢嘅愛犬過
嚟, 拎順勢藥比我呀, 好彩有佢幫忙, 要我自己從澳洲訂就死啦, 又多樣煩!
本來約會係午間, 我同3隻豬講咗會去街, 但後來改為傍晚, 呢3隻豬無耐性啊!
佢哋真係明白我嘅說話? 但我肯定佢哋得懂"去街", 所以3隻豬成日兩頭騰嘈住晒!
真係無可能叫佢哋等到傍晚, 唯有先同佢哋出去遊吓花園, 夜D我再出去啦!





傍晚再出去, 祇係帶豆b,  怕咗波波見其他狗狗吠到嘈晒, Mi話佢嘅狗狗好似達達, 都係公主咁啦, 唔like同狗狗玩, 我唔想波波大大聲吠嚇親佢啊! 

達達都係高竇"貓", 費事貼錯門神咁, 向左走向右走啦, 帶親善大使豆b,  一定無錯喇!

真係世事無絕對,
親善大使要除銜, 從來未見過豆b反應咁反常㗎!
連Mi都跌眼鏡, 都有D擔心佢有唔舒服, 咁不尋常要睇住吓喇!
唉, 3隻豬真係攪咩呀? 攞命!


呢兩位小姐嘅表情要點比comment?

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!