2015年3月31日 星期二

實地勘察 (w/album, video)

相片連結


今朝一早餵早餐, 發覺波波又側住行, 又摸到達達D毛毛唔係幾滑 :(

呢2隻豬日日都有新嘢玩, 但我已經調整心態, 視呢種情況如不在狀態!

達達毛髪生長過程同過往係有D分別喇, 無得用常理推測, 今日摸落毛髪雖然唔滑, 但又好似變厚咗, 對佢嘅毛髪生長, 自問比以前有唔同心態; 能夠生長番一身豐厚披毛當然開心啦, 反之只要身體健康, 相比起外觀, 唔係最重要喇!
只求佢唔好再抽筋, 少D腳震震, 行得走得胃口, 日日開開心心!


波波嘛, 我就發覺佢有其他事物吸引佢注意力時, 佢就行同企都會直番, 咁會唔會真係一個習慣?
依家諗返轉頭, 之前整傷眼仔戴住頭罩, 我就見到佢側身, 唔通佢自己心理未調整番, 除咗頭罩但側身變成習慣?

可能我無為意, 佢側得又唔過份, 如果唔係隻鬆咗嘅牙仔, 我無咁留心, 咁就帶來一連串我擔心佢中風驚雲!

3個醫生都唔搵到特別明顯病因, 咁似乎葉醫生見解最接近, 佢係自己就住, 根本係無病因; 所以有時會見佢側身, 有時又好似無事咁!
我可能真係過份慎, 網友介紹咗一好書我真係要努力啃, 一開始書中就提到, "飼主如果太過執著, 拼命照顧, 也可能對狗狗造成心理負擔"





我諗我真係太認真, 又未意會3隻豬仔年紀漸長出現嘅變化, 發覺佢哋身體健康行為、行動同之前有分別就驚啦!
呢本書真係一好書, 有好豐富嘅內容, 我希望可以吸收多D活學活用!

今日老公都放假, 決定再帶
3隻豬仔出街, 再去公園玩! 
經過實地勘察, 我無咁抗拒喇, 可以光明正大比佢哋跑吓, 何樂而不為呀? 如果有大狗最多走啦!
點知一落到樓下, 發覺地下濕晒, 原來剛落過雨啊, 咁究竟出唔出發?
進退兩難, 最後都決定博下, 希望天公做美唔好再落雨啦!




越行越覺天色漸好, 去到公園更開心啊!
可能因為落過雨啦, 全個公園得我哋咋, 咁大地方好似比我哋包咗場, 咁好機會梗係比佢哋放繩跑啦!
都玩到七七八八夠晒皮喇, 先見到一隻狗狗, 老公抱起波波, 唔想佢太激動, 到差不多要走嘅時候, 就見有其他狗狗上
玩喇!

有狗狗過黎老公抱走咗波波



今日好開心, 放繩波波壓力無咁大, 連達達都跑得唔錯, 豆b呢個傻妹梗開心啦!
今日豆
b同波b都行咗入草地, 我又緊張病發, 未番屋企已經開始檢查, 坐住公園嘅長凳, 撥開D毛毛慢慢搜尋喇 :)
梗係啦, 惹到牛蜱就事大!

今日3隻豬夠晒運動量, 仲好乖飲咗好多水, 番到屋企幫佢哋照吓紅外線, 之後就瞓晒覺!

我覺得好開心, 同3隻豬一齊跑, 出一身汗排毒嘛; 其實主要係波波, 我覺得佢應該係無事卦!






多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!