2016年3月15日 星期二

又有救星到


繼上次收到順勢療法嘅心臟藥, 我講咗呢句; 今日收到custom-made嘅
順勢療腎病配方, 我要再講一次 "豆b救星到喇"!
希望豆b用呢set腎病配方, 一如心臟療劑咁夾咁好, 有咗呢D療劑在手, 我就無咁苦惱!



都請Mi為我再send一次email, 問問波波嘅情況要點做好, 我希望波波仲算係bordered line有尿蛋白, 早D用療劑會醫得好啦!
仲問問有關嘅supplement,  反正用緊嘅都食咗一段時間, 以我一貫嘅做法, 都需要轉一轉喇; 不過今次因為知道D豬身體有事, 要謹慎D, 問問比較好啦!

澳洲呢間順勢制藥公司真係好, 療師好快覆我, 仲問及豆b情況, 人情味極濃!


Yes, definitely give Ball Ball the remedies as well.
Vital Greens would be a good option, because they are alkalinizing and also provide valuable nutrients which are easily metabolized. This will help both the liver and the kidneys.
How is Dau Dau doing now?


咁大嘅公司, 仲會記得呢
小豆嘅case, 小小一句問候, 我已經好感激!
希望呢對twins今次都福星高照, 佢哋好幸運有咁多貴人相助; 而我能夠有咁多好人幫我, 見証咗'患難見真情'呢句好真, 可能係我前世修來嘅福份啦 :)



BC又做咗芝士餅餅比豆b, 又要麻煩Mi代收再拎比我, 滿滿一袋餅餅裝住滿滿嘅心意, 真係唔識點表達我嘅謝意!
我請Mi代我同BC商討, 下次一定要收返費用, 要我次次受人恩惠, 真係點好意思呀!






多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片
, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持