2016年3月16日 星期三

Do it and Believe in it



琴日收到順勢療劑, 梗係立刻比豆b同波波用啦, 西藥已經無咩可以幫到, 我所有希望都寄託喺順勢療法喇!
未用過呢種療劑, 未接觸過順勢療法, 你可能覺得呢樣嘢好神化, 即使去google乜嘢係順勢療法, 都可能係一知半解, 甚致睇完都整理唔到一個確實嘅解答!



自問唔係一個拜神婆, 亦無信仰任何宗教, 但我相信宇宙之大, 有無限可能啦; 我唔會質疑任何人嘅信仰, 因為佢本人先最清楚佢所領受嘅力量有幾大, 同樣世界上有所謂能量治療, 都係有好多人見到功效, 一切一切, 都要睇夾、唔夾!

我只睇效果, 唔理用嘅係乜嘢療法, 當然大前題係要考慮唔傷身體啦; 見到有功效又幫到忙嘅,  就係好方法!

兩隻豬琴日都開始用腎病配方, 波波其實問題唔大, 所以用嘅次數相對豆b係較少, 亦由於佢無任何病徵, 我見唔到有好大分別, 只感覺佢尿尿次數無咁密啦!





相反豆b就差別好大, 用咗幾次療劑就見到佢精神返, 本來成日喺床仔瞓覺, 琴日又會行
嚟行去喇!
不過呢隻豬都係唔肯自己進食, 除咗餅餅搶住食, 正餐都係要hand feed啦!

眼仔係有神返嘅


今日, 幫佢梳毛時感覺佢毛毛有變滑, 其實之前我都感覺點解毛質又好似暗啞咗,
明明食咗心臟療劑已經靚返, 點解又衰過㗎? 原來係腎有事啦!
所以見到毛孩毛質差咗, 唔好凈諗住用護毛果D, 都要留心吓內裡有無其他原因啊!


希望唔會希望越大失望越大, 更希望豆b嘅好轉唔係我幻覺啦, 不過咁耐以來,
用咗順勢療劑比我好多肯定嘅支持, 週邊嘅朋友狗狗亦有好多正面嘅, 我唔應該再有懷疑喇!
食一星期後驗尿睇睇, 希望見到有少少實質嘅証據啦!

just go on, do it and believe in it!


精神方面係好咗嘅, 身體方面就有待prove喇!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!