2016年3月1日 星期二

肝腎衰竭 (w/album)

相片連結


心情極差, 經過一晚調整思緒, 算係安定落嚟, 但仍然係唔想面對!


琴日帶豆b去見葉醫生, 比咗豆b驗血報告同XRay佢睇, 佢話無胃口食嘢一定有事, 要搵出原因先可以幫到佢!
佢建議做超音波掃描, 會睇得較全面, 我帶得豆b去求診, 只要係非入侵性嘅檢查, 我一定同意!





豆b真係好乖, 我同佢講要乖乖合作, 醫生係幫你!

佢任由護士捉住, 無掙扎好合作瞓低, 我一邊幫佢按摩住頭仔, 佢眼仔碌碌咁望住我, 極配合超合作, 見佢咁懂事, 我眼眶即刻含滿眼淚!

葉醫生照得非常仔細, 我見佢神情咁嚴肅已經知有大問題, 當佢指住屏幕解釋時我個心直跌谷底!
豆b有腹水, 肝腎都見到有問題, 但葉醫生認為肝嘅問題更大, 因為見到豆b嘅肝有萎縮變細, 而變細嘅原因應該係肝硬化, 所以令佢出現貧血等問題; 一邊腎都有不正常現象, 最後驗埋小便, 豆b有蛋白尿, 尿比重亦低, 報告直指出肝腎功能都慢慢咁衰退喇!

一直有幫3隻豬每年驗血, 即使今次驗血報告都無見到肝嘅指數有問題, 一下間話我知佢肝功能已變得咁差, 我點接受呀?
葉醫生話驗血係睇唔到肝呢種變化, 當然仲解釋得好詳細, 但當時嘅我點聽得入腦吖, 祇聽到佢話物年紀大, 離開嘅原因都不外乎係器官衰竭及腫瘤啦; 但豆b見唔到腫瘤, 已經係萬幸喇!

器官壞咗係無得逆轉喇, 希望餘下嘅細胞無急速變差啦; 佢話無人可估計豆b剩餘嘅時間, 佢話呢種情況西藥幫助唔大, 同意我尋求另類療法!
一下間好似見到佢哋將會一個跟一個咁離開我喇, 9歲半年紀唔算老大, 雖然明白生老病死係自然現象, 但來得似乎太快, 我個心裂開晒!


多謝Mi嘅開解, 琴晚同佢傾過後感覺好好多喇, 佢send咗一D資料, 原來有氣管下塌嘅狗狗, 有細過半數嘅比例都係肝差, 豆b衹係不幸咁佔咗一席位置啦!
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16955807


先天氣管嘅情況都無得幫, 之前亦唔識留意呢樣嘛, 就連醫生都從來無講, 我點識咁多吖!
Mi話都唔使咁绝望, 再搵順勢療法去幫手啦!

佢將豆b情況詳細電郵澳洲醫生, 睇有咩療劑可以幫到忙, 我唔會放過任何希望!
順勢嘅醫生亦好快回覆咗,亦建議咗幾隻療劑, 令我有返小小希望喇; 我都唔敢強求甚麼, 但求豆b唔會活得難過就好喇!


雖然極心痛難受, 但我一定會盡最大能力去支持豆b, 積極面對所有唔預知嘅難題!

豆b嘅腹水係導致佢厭食嘅原因, 還幸祇係小量, 醫生話希望情況會轉好, 咁可以自己吸收返, 唔使抽腹水咁驚啦!

無論點冷靜, 點明白呢個情況, 都難免情緒低落, 多謝Ka嘅鼓勵, 亦多謝朋友嘅關心, 今次出呢個post, 唔想一次一次去答去講喇, 每講一次都心如刀割!

天氣唔錯, 同3隻豬出去行吓,希望可以釋放一D負能量啦!



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!