2011年12月10日 星期六

正向訓練


今日好凍, 決定休息一日, 唔同兩隻豬仔出去散步! 留喺屋企好好研究一吓點樣去幫波波處理佢行為上嘅問題!

喺近呢段日子, 我睇咗好多關於訓練狗狗嘅短片, 當然著名練狗師"CESAR MILLAN"嘅訓練方法令我心悅承服, 佢好輕鬆, 快速咁就解決咗狗狗出現嘅行為問題, 我都有嘗試跟住去做, 但係失敗嘅!


CESAR嘅理念好強調leader嘅地位, 係狗狗面前一定要係強者, 佢甚至會用到一D處罰方式, 例如用手模仿狗媽媽教狗, 當狗狗行為失控, 佢會用手"啄"狗狗!

當然比狗狗上床, 上梳化呢D同主人平起平坐嘅特權, 係唔容許嘅 ! CESAR會教出一隻行為良好嘅狗狗, 規行舉步, 有
leader帶引, 佢唔駛諗住要做老大, 安守本份就OK!

我唔可以質疑大師級嘅做法, 事實上佢幫咗好多狗狗, 好多主人, 只不過佢嘅方法, 對我唔係咁適用!

我嘅狗狗一向被我過度保護, 全無social life, 佢
出現行為問題係可以理解, 呢d唔係佢嘅錯, 試問佢全無社交經驗, 見到其他狗狗點會有處之泰然反應呢?

我又一向對佢
嬌縱, 要唔比佢哋上床上梳化, 我覺得好可憐, 我好難狠下心腸咁做!
我依家開始留心波波有行為問題, 並唔係想佢接受軍訓咁, 只係想佢有番D社交生活, 有
番D朋友仔, 希望佢更家開心!

講真當你用一個方法去糾正錯誤, 要嘛就完全依從, 唔係就注定失敗! 我就係咁, 跟d唔跟d, 覺得不忍嘅, 就唔跟, 咁就永無成功嘅一日!

開始放棄CESAR嘅方法, 不停上網, 請教朋友, 喺街上見到d開心狗狗, 問狗主應該點做, 最後, 我認識到"正向訓練法". 呢個係我可以接受
訓練; 佢哋係主張'正向行為轉移法', 唔會有負面嘅體罰!

好多謝'友善訓練'呢個群組, 比咗正確指引我, 比我讀到
Kathy Sdao嘅文章, 佢嘅分析, 完全命中波波嘅要點; 波波生活一向極少遇見其他狗狗, 少有互動,佢點識社交技巧? 無社交經驗,行為就唔識修飾,只知見到同類想接近就衝跳到牽繩盡頭,但係被拉住,突然之間佢感到挫折,於是產生又撲又吠行為! 好彩佢有教改善方法, 只要我堅持跟住去做就得, 唔駛盲舂舂左試右試!

而且呢個訓練, 比較輕鬆, 狗狗會好開心, 我唔需要呢樣唔准嗰樣唔得, 只要加強比佢認識, 佢乜嘢係做得啱, 佢會比較容易接受, 而我又無咁大壓力;  我首先要自己過到自己, 如果會覺得心痛, 點可能成功?

現階段係起步, 需要時間重覆練習, 但有明確指引, 而波波又唔會唔開心, 我就有信心繼續落去!
真係好多謝有幫過我嘅朋友, 雖然可能係片言隻字, 但我真係感激萬分!


多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!