2011年12月29日 星期四

特別朋友到訪 (w/album)

相片連結
今日有朋友到訪, 我一早就好心急等待; 其實有朋自遠方來, 已經係一件好開心嘅事, 何況今次係咁特別嘅朋友!

今次朋友A會帶佢狗狗mia嚟探三隻豬仔, 呢次係第一次有狗狗到訪, 我好想睇下幾隻豬仔嘅反應; 門鐘一響, 波波就飛咁快出去歡迎客人, 當mia從袋袋出現, 大家嘅反應都唔一樣!



達達神情
戒備, 睩大對眼望到實; 波波既想逗狗哋玩, 但又有少少怯, 豆b就揍熱鬧, 走嚟去; mia對新環境有好奇, 不過最初都係唔習慣, 要黐住媽媽, 但好快就放鬆咗, 四圍探索!

話mia係惡女咩, 我又唔覺喎, 因為佢都願意對我, 甚至對工人姐姐都表示友好, 會比我地摸頭仔, 又會叫我地同佢按摩; 但佢又唔可以話係好易話為喎, 我哋喺外面遇到有位女仕, 佢見到咁多隻狗狗, 行過嚟睇佢哋, mia就即刻鬧人喇!

達達豬就成日留守大本營, 係圍欄內守住, 見到mia行埋去就暡鼻; 狗狗真係有佢哋嘅一套語言,
雖然mia都係決定要到此一遊,  都唔會強行闖入去, 佢會等達達行咗出嚟, 快速入去兜番個圈!

波波就真係男仔性格, 成日跳嚟跳去, 似撩交打又驚青, 好鬼好笑!

豆b嘛, 全程留心住D零食, 其他都同佢無關!

幾隻豬仔喺屋企先行熱身, 熟落咗就一齊落去行街街喇!
波波一貫咁往前跑, 達達就跟住工人姐姐急急腳咁追, 隻豬豆嘛, 行咗一陣又唔肯行喇, 坐喺度唔肯郁, 真係話知你! 

今日再次証明我真係唔可以一次拖兩隻豬; 隻仔唔識等人
,隻豆又懶, 達豬就慢三拍; 睇見mia識就住佢媽媽步伐, 真係好羨慕, 不過可能佢今日無午睡, 所以都唔係好想行, 要媽媽抱

不過今日都好開心嘅, 唔駛做乜嘢特別事, 就咁睇住佢哋騰嚟騰去, 我都覺得趣味無窮喇!






多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!