2011年12月15日 星期四

自私嘅行為 - Ocean Kelp

波波毛毛好亂呀


昨日都如常帶兩隻豬仔去散步, 本來天氣回暖咗少少, 都好想帶埋豆b出去, 每次只留低佢一個真係好不忍; 但隻豬女身體唔爭氣, 剛想同佢一齊出去, 又聽到佢呼吸聲有少少異常, 都係唔敢莽動, 如果再冷親佢, 後果可能好嚴重, 無辦法喇, 健康緊要!

兩隻豬都同平日無乜分別, 達達都係努力低頭練習, 其實佢行得好唔錯嘅, 不過都係未克服到心理障礙, 似終都係緊張, 相信再比多D時間, 一定有改進, 佢都進步咗好多喇!


波波都係跟我行, 呢隻仔成日吹無定向風, 成日都改變路線, 都無所謂啦, 散步輕鬆D好, 由得佢喜歡行去邊啦, 佢都無放繩呢個自由度喇!

講起放繩, 今日又嚇咗一驚, 同波波行行吓轉落下一條街, 遠處就見到兩隻大狗, 我都未睇得清楚有無放繩, 就見佢哋一路吠一路向住我哋跑過嚟, 咁即係佢哋係放咗繩啦!

死啦, 兩隻狗咁大
, 仲要咁激動吠緊, 我真係好驚呀; 諗起咁嘅情況下唔可以立刻抱起波波, 會引起大狗攻擊; 又唔想波波都緊張吠埋一份, 唯有叫自己冷靜, 比小食波波, ,叫佢跟我轉身走, 唔同兩隻狗正面接觸啦; 身後就聽到佢哋主人大聲叫佢哋番去, 當然我轉身都好警覺佢哋仲有無追上嚟!

我又要發嘮騷喇, 點解一定要放繩??? 雖然呢處算得上係一個溜狗嘅好地方, 路旁有動物排泄物收集箱, 預咗有狗狗喺度散步, 但始終都只係一條較闊, 無太多人流嘅行人路, 外面就係馬路喇; 任由狗狗亂跑, 對狗狗嚟講始終
構成危險, 對路人亦存在有憎厭可能, 何況仲係大狗?

我無意岐視D大狗, 但一隻小狗跑向你, 起碼你唔鍾意都唔會驚佢危害到你
人身安全, 一般人都有能力自保, 但咁大隻狗衝過嚟, 就真係好驚好驚囉!

我自己以前好驚狗, 依家養咗細狗, 仍然係好驚大狗; 所以我從來唔會去狗公園, 我明白嗰度係比狗狗run free嘅地方, 我既唔可以叫自己唔驚, 有意外更無可能保護到我嘅寶貝, 所以我
選擇唔去; 但路旁散步, 都要嚇餐死就好那個囉!

基本上拖住繩嘅大狗我已經唔驚, 我可以拖住波波平靜路過, 自從利用咗小食訓練, 都可以控制到波波唔吠, 除非對方先吠啦, 正常都唔會比到刺激狗狗嘅!

咁多人討厭狗狗, 好多時都係D不負責任嘅狗主做成, 自以為是, "自己狗狗好乖, 唔咬人"; 永遠唔去諗有"意外, 例外", 自私嘅行為, 累及守法嘅狗主都常遭人白眼!

當然都有好多不可理喻嘅人, 例如好多時等電梯, 自己已經手抱狗狗, 遵守規則無比狗狗落地, 都會見到有人用不友善眼光望你, 口中"窒窒"聲等等!
講真呢類人又係好難相處, 住得喺一個非禁止養狗嘅屋苑, 就應該預咗有機會見到狗狗, 只要狗主遵守規則, 做咗要做嘅嘢, 點解都要做出D咁乞人憎嘅嘴臉呢?

今次出去行街街無同佢哋影相, 番嚟食完午飯, 見佢哋心情好靚, 就同佢哋影番張啦, 點知相中嘅波波毛毛亂到成個潦倒漢咁, 睇真身都唔覺嘅!
真係唔忍得, 立刻約Y姐姐, 一陣帶佢哋去剪毛先得喇; 豆b仲未適合沖涼, 等好番晒先啦, 又要留低佢喇, 陰功!

p.s. 剪完毛毛番嚟喇, 補番兩張相先, 真係齊整咗好多呀, 靚晒:)



今日仲買左一隻補充品,因為
Y姐姐話佢地毛質同毛色都差左,食呢隻好有幫助喎!



Lifeline 有機海藻粉採用全天然、無受污染的冰島海藻,含有珍貴的海藻 "Laminaria Digitata",以低溫製造。
其高營養價值有效提升寵物的毛髮質量及色素,補充皮膚的水份,改善皮屑、脫毛的現象,並預防及治療皮膚病和皮膚敏感。而且,更可減少牙垢及預防牙石形成,有助保持口腔健康。
另外,Life Line 有機海藻粉亦可促進腸胃及消化系統的健康,幫助血液循環、增強免疫力、減低感染疾病的機會,並舒緩及減少關節炎等的疾病。
此產品更具有抗癌作用!

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!

聲明 **我喺呢個BLOG所提及嘅所有補充品同有關嘅醫療器材,用品,方法等, 並無收取任何廣告費用, 無任何得益。我唔係獸醫,只係一個同幾隻狗狗共同生活嘅普通人, 原意只想分享我用過嘅產品, 經驗,我養狗狗嘅心路歷程。  望比各主人作個參考咁, 不承擔任何責任。醫療上嘅問題, 請徵詢醫生!
但大家要明白,保健品療效及保健用嘅方法, 對每個身體並唔一定有相同反應, 大家喺選擇時候,自己要做多D資料搜集, 因為你先最瞭解你寶貝身體; 最好先咨詢醫生, 確定對狗狗原有服用嘅藥物有無干擾, 千萬唔好盲目相信效用.
希望大家以安全為大前提下,為自己嘅狗狗選擇合適嘅保健品同保健方法。**
大家要小心, 所有保健品都有機會導致個別狗狗有敏感㗎!