2012年9月27日 星期四

安安, 咁快就過咗兩年喇! (安安篇)




咁多隻離開我嘅狗狗當中, 我對安安最感歉咎, 從我帶咗3寶番嚟之後, 明顯對佢少咗關心, 以前得佢一隻嘅時候, 佢曾經係萬千寵愛在一身......
做人就係咁, 永遠都有追悔, 喺當時嘅環境, 永遠唔會睇番轉頭!
我記得有一次, 我同波波影緊相, 安安走咗埋嚟, 當時
順手就推開, 叫佢唔好阻住; 但我無諗到安安已經年老, 我咁一推, 佢會跌低; 當時阿女即刻話我, 佢話你推跌咗安安喇, 快D安撫番佢呀!

當時我有攬住安安錫番佢! 但推佢呢一吓, 就種咗一條刺喺我個心;  我一直都好不安, 覺得好對佢唔住, 每次我諗起佢, 呢件事一定浮起上嚟! 一個無心之失, 令我好難原諒自己......雖然我知安安無怪責我, 但....安安, 媽媽對唔住!!!!


萬千寵愛嘅安安



今日係安安離開咗我兩年嘅日子, 我諗起佢每一件事!
第一日帶佢番嚟, 同佢玩個番茄仔, 第二日就病咗, 嘔過不停; 寵物店嘅老板娘話要醫好佢唔容易, 話要將佢安樂, 叫我換過一隻番嚟!

我哋一家人都曾經講過, 每一隻入得我
門口嘅狗狗, 都唔會離棄, 會盡能力去醫; 小小嘅安安, 經歷咗好多苦日子, 細細個就吊鹽水, 住醫院唔知有幾多次!

每次醫院話佢好番, 可以接佢走, 一兩日又嚟嘔過, 又要留醫;  醫生都唔明, 點解會有咁嘅事, 就咁來來去去, 醫院屋企兩邊游離!
好不容易終於脫離住醫院嘅日子, 不過從嗰時開始佢腸胃就好敏感, 好容易就疴嘔, 幾小心都會出事!

除咗呢樣長年糾纏佢嘅病患, 還幸無太大麻煩, 只係七歲嗰年, 佢頸椎第3節塌陷壓住咗神經線, 令佢唔可以, 當時佢可能好痛, 係咁喘氣; 但我又唔知佢咩事, 只可以趕快帶佢睇醫生!

不幸遇上個庸醫, 完全唔知佢乜事, 見佢氣喘就當氣促嚟醫, 可憐安安睇咗醫生都幫唔到佢, 番到屋企都係喘到透唔到氣; 我再次折返診所睇第二次, 嗰個醫生都堅持當氣促咁醫, 同佢打針放鬆氣道, 但番到屋企佢並無好轉過嚟:(


同老公半日內走第三次, 今次去另一間診所, 唔敢再信嗰個庸醫, 還幸今次醫生一聽情況, 就立刻安排同佢照x 光, 總算搵到原因可以將佢痛楚釋放, 幸運地食咗一個療程嘅消炎藥, 佢至死都無再復發; 當然我有限制佢唔可以跳躍, 企高等等~

bebe, 安安同波波都係我從bb揍大, bebe番嚟係4個幾月, 安安同波波比佢仲要更細個
番嚟!
揍大一隻B真係唔容易, 同揍個人仔一樣, 都係眠乾睡濕咁擔心, 但亦嘗到嗰種甜蜜嘅經驗, 真係只可感受, 好難言傳:)

安安, 兩年喇! 你既靈魂是否仍依附在你骨灰上, 仲係屋企陪住媽媽? 還是你已經到咗彩虹橋上喇? 
無論你依家喺邊度, 都希望你活得快快樂樂, 健健康康咁等住嗰日, 再見媽媽!




4個月換毛期, 親手織咗件冷衫比佢!


佢都好鍾意玩波波!
安安同精精最老友!


所以安排佢倆住埋一齊 :)

多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!