2012年9月8日 星期六

寵物名牌

掛上名牌有多一個保障!
相片連結

依家每次同波波出都會掛上名牌, 估唔到會有一日我真係用得著! 

呢個牌係多年前一次松鼠會團購, 我覺得幾靚咁就訂購落嚟, 當時做咗兩個, 但我一直無同佢哋掛過在身, 可惜無耐就遺失咗達達嗰個, 放埋咁多年都差D唔記得咗; 近日太多失狗事件喇, 加上發夢都驚醒, 都係做多個保險, 搵番出嚟外出時掛番喺波波身上, 琴日再做埋比豆豆同達達, 希望快D收到啦!

今早唔太熱,
陽光唔猛烈仲有風, 一次過同3隻豬出去散步, 始終覺得達達夜晚無行得咁好, 而且佢哋都需要晒吓太陽!

我本來都鍾意晚上出去嘅, 不過晚飯後多數係閒話家常嘅時間, 有時講吓講吓就唔願出去行, 又或者貪方便比佢哋坐住車仔落平台隨便兜一轉, 咁對達達唔係咁好!
做好一切裝備, 波波半小時前先餵花藥, 車仔鋪好冰涼墊, 又綁好風扇添, 再同佢哋圍好冰頸帶, 出發!!



扣咗安全帶, 佢哋爬高爬低有D束搏,無咁放恣!

早上真係無晚間咁多狗狗, 我都會放鬆少少警戒, 要一路行一路好緊張咁兩頭望, 有無放繩狗衝埋嚟, 其實真係好架, 少D狗可以relax一D啦 :)
對於波波都有好處, 我都唔想測試佢嘅底線, 只希望佢可以好享受行街街!




攪錯呀, 都未開始行就伸長晒脷!





波波反應都算正常, 遇到拖住繩又平靜行過嘅狗狗(即係狗哋無望佢), 佢無吠; 不過遇到一隻柴犬, 佢對住波波發出"ha ha ha"咁嘅聲, 又想衝過嚟, 咁佢就狂吠喇! 好在狗狗有拖繩嘅, 主人hold住, 工人姐姐話佢好驚呀; 對於有主人拖住嘅狗狗我依家唔驚喇, 就算好大好惡, 我都ok, 我都有進步架 :)







跟住到達達行, 佢好耐無日間出去喇, 都預咗佢又要從頭嚟做熱身; 一開始行佢喺度氹氹轉, 無晒方向感; 不過佢好快就適應番, 可能佢真係好鍾意行街街吧, 睇住佢行咗無耐就放鬆晒, 好努力又好享受咁向前行!





豆b呢隻懶惰豬, 要佢行呢, 就好次D
懶惰小朋友交功課一樣, 快快咁跑咗一小段路當係交差, 跟住就點都唔肯再行; 佢只係鍾意遊車河, 最享受坐喺車上東張西望!


佢話要休息, 唔行喇!





同佢地行咗一輪, 又做完一次親子活動喇, 又係時候番去準備3隻豬仔嘅午餐:)



多謝大家一直支持這個小天地, 不過本blog的內容及照片, 不希望在其他媒體上轉載, 多謝留意及支持!